جانسون: کرونا بزرگترین چالش بعد از جنگ جهانی دوم است

© REUTERS / JOHN SIBLEYجانسون: کرونا بزرگترین چالش بعد از جنگ جهانی دوم است
جانسون: کرونا بزرگترین چالش بعد از جنگ جهانی دوم است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست‌وزیر انگلیس که به تازگی از چنگ بیماری «COVID-19» رهایی یافته این بیماری را بزرگترین چالش بعد از وقوع جنگ جهانی دوم دانست.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Sky News؛ بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس، روز دوشنبه در اولین حضور عمومی خود پس از ابتلا به کرونا و ترخیص از بیمارستان شیوع «COVID-19» (بیماری کروناویروس 2019) را بزرگترین چالش بعد از جنگ جهانی دوم توصیف کرد. پ

جانسون که به تازگی از این بیماری خلاصی یافته گفت این بیماری بزرگترین چالش بعد از جنگ جهانی دوم است. او همچنین خواستار شفافیت در ارائه اطلاعات در خصوص این بیماری شد.

کرونا جشن تولد ملکه انگلیس را برهم زد - اسپوتنیک افغانستان
کرونا جشن تولد ملکه انگلیس را برهم زد

جانسون در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد انگلیس علی‌رغم آنکه توانسته سیر شیوع بیماری را نزولی کند هنوز در مرحله «خطر حداکثری» قرار دارد. 

نخست‌وزیر انگلیس از مردم بابت دست کشیدن از آزادی‌های اساسی خود در جریان تعطیلات عذرخواهی کرد و گفت می‌تواند مشکلات کسب و کارهایی که می‌خواهند چرخ اقتصاد را به حرکت در بیاورند درک می‌کند.

جانسون در حالی روز دوشنبه به محل کار خود بازگشته که زیر فشار قابل توجهی در خصوص اعلام زمان کاهش محدودیت‌ها و همچنین چرایی کمبود تست کرونا در بریتانیا قرار داشت.

وزارت بهداشت انگلیس روز یکشنبه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 413 مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های این کشور رخ داده است.

با احتساب موارد مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور طبق آمارهای رسمی تا این لحظه به 20,732 نفر رسیده است.

کارشناسان سلامت هشدار دادند ممکن است تا پایان سال جاری میلادی آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در این کشور به عدد 100 هزار برسد.

همچنین با ثبت 4,463 مورد جدید ابتلا، تعداد کل مبتلایان به کرونا در انگلیس به 152,840 نفر رسیده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала