جلاد داعش در شمال عراق دستگیر شد

© Sputnikمارخانه ادلب:روسیه ارذال و اوباشان را در سوریه نابود می سازد
مارخانه ادلب:روسیه ارذال و اوباشان را در سوریه نابود می سازد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای امنیتی عراق امروز (دوشنبه) از دستگیری مسوول اعدام گروه تروریستی «داعش» در ولایت «صلاح‌الدین» خبر دادند.

کمیته رسانه‌ای امنیت دولت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات دستگیری این تروریست پس از کمین و محاصره جاده اصلی در نزدیک منطقه «دجیل» انجام شد.

دستگیری یک عضو ارشد داعش در عراق  - اسپوتنیک افغانستان
دستگیری یک عضو ارشد داعش در عراق

در همین زمینه نیز نیروهای مشترک «الحشدالشعبی» و ارتش عراق صبحگاه دوشنبه عملیات نابودی باقیمانده عناصر تروریستی داعش در منطقه «مطیبیجه» در ولایت صلاح‌الدین را آغاز کردند.
سازمان الحشدالشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این عملیات با مشارکت نیروهایی زمینی با قوای هوائی عراق برای از پای درآوردن باقیمانده تروریست‌ها و جست‌وجوی گروپ های داعش در منطقه مطیبیجه در ولایت صلاح‌الدین در شمال بغداد آغاز شده است.
گروه تروریستی داعش همزمان با ماه مبارک رمضان فعالیت خود را در برخی ولایات شمالی، شرقی و غربی عراق به طور محسوسی افزایش داده است.
بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی و منابع امنیتی عراق با هشدار از احتمال ظهور دوباره داعش در برخی از ولایات شمالی و شرقی (کرکوک، نینوا، صلاح الدین، دیاله و الانبار) این کشور خبر می‌دهند.
«حاکم الزاملی» رییس سابق فراکسیون امنیت و دفاع پارلمان و از اعضای برجسته «جریان صدر» اخیرا گفت که داعش درصدد دست زدن به عملیات گسترده تروریستی در ماه مبارک رمضان است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала