تاثیر غیرمنتظره گسترش ویروس کرونا

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر تاثیر غیرمنتظره گسترش ویروس کرونا
تاثیر غیرمنتظره گسترش ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گسترش ویروس کرونا باعث رشد عادت های خوب بین مردم جهان شده است.
آغاز آزمایش ویروس کرونا با استفاده از خون در روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
آغاز آزمایش ویروس کرونا با استفاده از خون در روسیه

به گزارش اسپوتنیک، محققان بریتانیایی دانشگاه لنکشایر مرکزی طی تحقیقی اعلام کردند: همه گیری ویروس کرونا می تواند بیماری های آنفلوانزای فصلی را به دلیل قرنطینه و سایر اقدام های پیشگیرانه کمتر کند.

این محققان دریافته اند، که اقدام های پیشنهادی مقامات برای مقابله با گسترش ویروس کرونا باعث رشد عادت های خوب بین مردم شده است. بنابراین، اگر پیش از گسترش ویروس کرونا، تنها 32٪ از مردان و 64٪ از زنان در انگلیس پس از رفتن به تشناب عمومی دست خود را می شستند، اکنون 83٪ از آنها این کار را مرتباً انجام می دهند.

رخصتی مؤسسه های آموزشی نیز در مبارزه با آنفولانزای فصلی تأثیر مثبتی داشته است. کودکان مکتبی به دلیل ایمنی ضعیف و تماس های مکرر یکی از گروه های خطرناک برای عفونت های فصلی هستند. در این تحقیق خاطرنشان می شود، که شیوه نگه داشتن فاصله اجتماعی نیز مانع از گسترش بیماری ها شده است.

با این حال دانشمندان هنوز به طور دقیق نمی توانند بگویند، که میزان ابتلا به انفلوانزا چقدر کاهش می یابد زیرا بسیاری از بیماری های دیگر نشانه های مشابه هم دارند و محاسبات دقیق هنوز دشوار است. با این حال، جاپان در هفته دوم فیبروری اعلام کرد که میزان بروز آنفلوانزا 60 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است. به گفته کارشناسان روند مشابهی نیز در اروپا مشاهده می شود.

یادآوری می کنیم، که تا اکنون در روسیه 93 هزار و 558 بیمار کرونایی شناسایی شده است، که از این جمله 8456 نفر درمان و 867 نفر دیگر جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала