میلیاردر نروژی به ظن قتل همسرش بازداشت شد

© Photo / Politiمیلیاردر نروژی به ظن قتل همسرش بازداشت شد
میلیاردر نروژی به ظن قتل همسرش بازداشت شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس نروژ از بازداشت یک میلیاردر به ظن دست داشتن در قتل زن اش خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از SVT، پولیس نروژ تام هاگن میلیاردر را به ظن دست داشتن در قتل زن اش بازداشت کرده است. همسر این مرد 70 ساله از 18 ماه پیش تاکنون ناپدید شده و هیچ اثر از او در دست نیست.

پولیس می‌گوید که روز سه شنبه 28 اپریل هنگامی که وی خانه‌اش در لورنسکوگ واقع در شرق پایتخت، اسلو را ترک کرده و قصد رفتن به محل کارش را داشت، به اتهام «قتل یا دست داشتن در قتل» بازداشت شد.

آن-الیزابت همسر این میلیاردر از تاریخ 31 ماه اکتوبر سال 2018 از خانه بیرون رفت و بدون آن که ردی از خود به جای بگذارد، ناپدید شد. پولیس در آن زمان حین تفتیش محل، یک نامه بد حاوی تهدید و باج‌خواهی را کشف کرده بود. بررسی تلفون خانم هاگن و کشف برخی تماسی‌های پراکنده مشکوک که به نظر می‌رسید از طرف گروهی از آدم‌ربایان باشد، در ابتدا پولیس را به این نظریه رسانده بود که وی قربانی آدم‌ربایی به قصد اخاذی شده است.

با این حال تا جون سال 2019 پولیس در حال بررسی مجدد نتایج خود در پرونده بود و بعد از آن شروع به بررسی این موضوع کرد که این ماجرا شاید یک قتل باشد که به دروغ به عنوان آدم‌ربایی جلوه داده شده است.

هیچ مدرک مشخصی برای تأیید سوء ظن و یا گمانه‌زنی درباره انگیزه احتمالی هاگن ارائه نشده است اما گفت شده است که در این پرونده «نشانه‌های روشنی از انحراف عمدی از واقعیت» دیده شده است.

طبق گزارش‌ها، تام هاگن در سال 2019 با ثروتی به ارزش 168 میلیون یورو صد و شصت و چهارمین فرد ثروتمند در این کشور بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала