رسوایی جنسی بایدن خبرساز شد + عکس

© AP Photo / Matt Rourkeرسوایی جنسی بایدن خبرساز شد
رسوایی جنسی بایدن خبرساز شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کارمند سابق دفتر جو بایدن که او را به بدرفتاری جنسی نسبت به خود متهم نموده از تصمیم هیلاری کلینتون برای حمایت از نامزدی این سیاستمدار « شکارچی جنسی» انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Fox News  جو بایدن به عنوان یگانه نامزد انتخابات ریاست جمهوری از دموکراتها باقی مانده است. پیشتر  نشریه Business Insider گزارش کرده بود که یک کارمند سابق بایدن شکایتی را درباره این سیاستمدار 77 ساله به پلیس واشنگتن نوشت و وی را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد.

 تارا رید، کارمند پیشین دفتر بایدن، در دادخواستی مدعی شد که بایدن او را در راهرو سنا، مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. طبق ادعای این زن، حادثه مزبور نزدیک به 30 سال پیش در سال 1990زمانی که وی به عنوان کارمند مجلس سنا در دفتر بایدن کار می کرد، رخ داده است. او همچنین از کلینتون به دلیل حمایت از بایدن انتقاد کرد.

رید گفت: "من در سال 2016 به هیلاری کلینتون رأی دادم ... تمام زندگی من از دموکرات ها حمایت می کنم. اما با این وجود، من اکنون می بینم که کسی از «شکارچی جنسی» رئیس سابق من، جو بایدن  که با من بدرفتاری جنسی کرده است، حمایت می کند."

وی همچنین کلینتون را متهم کرد که به مردان تأثیرگذار اجازه می دهد رفتار "شکارچی" جنسی خود را پنهان کنند. وی افزود: ما به چنین افراد در کشور ما نیاز نداریم.

هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا با انتشار یک ویدئو مجازی مشترک با جو بایدن، از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری حمایت کرد.

کلینتون در این باره گفت: من از حضور در کمپین تبلیغاتی شما خوشحال و هیجان زده هستم و نه تنها شما را تأیید می‌کنم، بلکه به مطرح کردن بسیاری از مخاطرات موجود کمک می‌کنم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала