از ویژگی های مثبت کروناویروس نام گرفته شد

© Sputnik / Murad Orujov /  مراجعه به بانک تصاویر از ویژگی های مثبت کروناویروس نام گرفته شد
 از ویژگی های مثبت کروناویروس نام گرفته شد   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیماری همه گیر کروناویروس، اگر یک دیگر سال دوام کند، برای بشریت این امکان را مهیا می سازد که در خصوص اولویت های اقتصادی و نگرش به محیط زیست تجدید نظر کنند.

به گزارش اسپوتنیک دانیل مدودف، آینده شناس و ایدئولوگ جنبش ترابشریت گفت: "بیماری همه گیر کروناویروس، اگر یک دیگر سال دوام کند، برای بشریت این امکان را مهیا می سازد که در خصوص اولویت های اقتصادی و نگرش به محیط زیست تجدید نظر کند".

وی افزود: "ما سرانجام خواهیم فهمید كه جهان شكننده است، و باید از آن محافظت شود، برعلاوه سیستم اقتصادی فعلی ما با هدف ایجاد یك فرد سالم و خوشبخت نیست، بلكه با حمایت از خود استوار است".

Родные и медперсонал помещают гроб с умершим от коронавируса в катафалк в Бруклинском районе Нью-Йорка - اسپوتنیک افغانستان
تلفات کرونا در آمریکا از قربانیان این کشور در جنگ ویتنام پیشی گرفت

این آینده شناس معتقد است که پس از بیماری همه گیر، انسان‌ها شهرها را مجدداً طراحی می کنند، طرح های جدید اقتصادی مانند درآمد اساسی را پیشکش می کنند، ساختار عمومی اشتغال را تغییر می دهند، "برای اینکه بفهمیم چه کسی ، کجا و چه چیزی باید تولید کند. ما بهترین نتیجه را بدست خواهیم آورد که کمترین تأثیر منفی بر محیط زیست بگذارد.

مدودف در پایان گفت که ما به این واقعیت عادت خواهیم کرد که به موتر کمترو نفت کمترنیاز داریم.

با این حال، بر اساس اخرین اطلاعات در روسیه، بیشتر از 100 هزار نفر به کروناویروس آلوده شدند که تقریبا بیش تر از 10 هزار نفر بهبود یافتند و 972 بیمارفوت کرده اند. با این حال تعداد کل مبتلایان به کزوناویروس به بیش از 3 میلیون نفر رسده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала