حمله بالگردهای اسرائیل به مناطق جنوبی سوریه

© AP Photo / Ariel Schalitحمله بالگردهای اسرائیل به مناطق جنوبی سوریه
حمله بالگردهای اسرائیل به مناطق جنوبی سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرگزاری رسمی سوریه بامداد جمعه از حمله بالگردهای اسرائیلی به مواضعی در جنوب سوریه خبر داد.
دفع حمله موشکی اسرائیل از سوی نیرو های هوایی سوریه  - اسپوتنیک افغانستان
دفع حمله موشکی اسرائیل از سوی نیرو های هوایی سوریه

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سانا، مواضع موجود در ارتفاعات جولان بامداد روز جمعه توسط بالگردهای اسرائیلی مورد حمله قرار گرفته اند.  

بر اساس این گزارش، این حمله تنها خسارات مادی به جا گذاشته است. رسانه‌های سوریه گزارش داده‌اند، که بالگردهای اسرائیل درحال شلیک راکت به سمت مواضع سوری دیده شده‌اند.

روزنامه اسرائیلی جروزالم‌پست هم گزارش داد اسرائیل ۵ راکت به سوی مرز جنوبی سوریه در قنیطره شلیک کرد.

اسرائیل بامداد دوشنبه هفته روان هم به مواضعی در جنوب سوریه حمله کرد، اما ارتش سوریه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور توانسته راکت‌های شلیک‌شده از جنگنده‌های اسرائیلی را بر فراز دمشق منهدم کند.

ارتش اسرائیل مرتباً به اهداف در سوریه حمله می کند و اقدامات خود را با تمایل برای جلوگیری از وارد شدن سلاح های مدرن به دست دشمنان توضیح می دهد. اول از همه، ما در مورد جنبش حزب الله لبنان صحبت می کنیم، که در منطقه در جبهه بشار اسد در حال جنگ است و تحت کنترل تهران است.

یادآوری می کنیم، که در حال حاضر هیچ گونه پیوندهای دیپلماتیک بین سوریه و اسرائیل وجود ندارد، زیر از زمان ایجاد اسرائیل تا به اکنون هر دو کشور در جنگ بوده اند. به ویژه این دو کشور درگیری های طولانی مدت درباره سرزمینهای که در ارتفاعات جولان قرار دارد، دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала