شرط قدیروف برای تجلیل از جشن عید

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر شرط قدیروف برای تجلیل از جشن عید
شرط قدیروف برای تجلیل از جشن عید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر چچن از مردم خواسته است که قرنطینه را نقض نکنند تا از روزهای عید تجیلیل به عمل آید.

به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رهبر جمهوری چچن در صفحه تویتر نوشته است که بسیاری نگران این هستند که چگونه ما پایان ماه رمضان جشن بگیریم.
قدیروف، در پاسخ به این نگرانی نوشته است: "اگر آخرین روزهای قرنطین را همانطور که لازم است رعایت کنیم، بسیار با عزت جشن خواهیم گرفت!


براساس آخرین آمار مبتلایان در چچن، 553 تن گزارش شده که از این میان 286 نفر بهبود یافتند و هشت نفر جان باختند.
ستاد عملیاتی مبارزه با گسترش ویروس کرونای روسیه امروز یکشنبه، (3مه) اعلام کرده است که طی 24 ساعت گذشته به تعداد10 هزارو 633 مورد جدید به ثبت رسیده است که شمار کل بیماران کرونایی در روسیه به 134787 نفر رسید. ستاد عملیاتی افزوده است که در طول روز 58 نفر بر اثر این بیماری جان‌های خود را ازدست داده و 1626 تن بهبود یافتند.
دانشگاه جانز هاپکینز، آخرین آمارها تا صبح امروز (یکشنبه، 03 اپریل) نشان می‌دهند شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به سه میلیون و 421 هزار و 834 نفر رسیده است. تعداد جان باختگان نیز به 243 هزار و 500 نفر در سراسر جهان افزایش یافته است. همچنان بیش از یک میلیون نفر نیز بهبودی خود را بازیافته اند.
آمارها نشان می‌دهد کشورهایی که از نظر مبتلایان و اوضاع بحرانی را سپری می‌کنند شامل امریکا (1.1 میلیون مبتلا)، اسپانیا، 213.4 هزار مبتلا)، ایتالیا (209.3 هزار مبتلا)، بریتانیا (183.4 هزار مبتلا) و فرانسه (167.3 هزار مبتلا) هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала