پاپ رم خواهان ایجاد عاجل واکسین کووید-19 شد

© AP Photo / Pool/Filippo Monteforteپاپ رم خواهان ایجاد عاجل واکسین کووید-19 شد
پاپ رم خواهان ایجاد عاجل واکسین کووید-19 شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاپ فرانسیس رم خواستار تلاش مشترک جهانیان برای ایجاد واکسین کووید-19 گردید.

به گزارش اسپوتنیک، در پیمان نامه که در هنگام خطبه سنتی یکشنبه در واتیکان که به طور زنده توسط پورتال Vatican News  واتیکان نیوز پخش شد، ابراز تمایل همه به حمایت و تشویق از همکاری های بین المللی در چارچوب ابتکارات مختلف برای نجات بشر از کووید-19 گردیده که تا بسیار آرام و مؤثر به بحران جدی فعلی جهان پاسخ داده شود.

پاپ فرانسیس به پوتین: برایت دعا می‌کنم - اسپوتنیک افغانستان
پاپ فرانسیس به پوتین: برایت دعا می‌کنم

وی گفت: "ترکیب مهارت ها و توانایی های علمی به منظور ایجاد واکسین ها، روش ها و دسترسی جهانی به تکنالوژی های اصلی که به هر فرد آلوده در هر نقطه از جهان امکان معالجه طبی لازم را ایجاد کند، بسیار مهم است. "

پاپ فرانسیس همچنین از ابتکار کمیته عالی برادری بشر که به تاریخ 14 روز می عبادت دسته جمعی جهانی و روزه گرفتن با نمایندگان همه مذاهب حمایت کرد تا بتواند بر همه گیر کرونا ویروس غلبه کند.

پاپ گفت: "به یاد داشته باشید: در 14 ماه می همه معتقدین ادیان مختلف در کنار هم دعا کنید، روزه بگیرید و از خدا می خواهیم که بشریت را در غلبه بر همه گیر کرونا ویروس یاری نماید"

کمیته عالی برادری بشر در آگوست سال 2019 برای عملی نمودن اهداف مندرج در "سند برادری بشر برای صلح جهانگیر"  ایجاد گردید. این سند توسط پاپ فرانسیس به همراه امام اعظم یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های کلامی مسلمان جهان، الازهر، شیخ احمد آل طییب در تاریخ 4 فبروی 2019 در ابوظبی به امضا رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала