تسلیحات مدرن تحویل قوای مسلح روسیه می گردد

© Photo / JSC "NPO" Alloyدستگاه راکت انداز "ترنادا"
دستگاه راکت انداز ترنادا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تولید کنندگان تجهیزات نظامی روسیه، بیش از سی سیستم مدرن راکتی زمین به زمین را به وزارت دفاع روسیه تحویل خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، روز یکشنبه در بخش اطلاعات و ارتباطات جمعی قوای مسلح فدراسیون روسیه اعلام شد، که بر اساس دستور وزارت دفاع روسیه، تولید کنندگان تجهیزات نظامی، بیش از سی سیستم راکت ضربه تعرضی نوع Tornado-G و Tornado-S را به وزارت دفاع روسیه تحویل خواهند داد.

یینیس ستولتینبیرگ سرمنشی ناتو - اسپوتنیک افغانستان
هراس ناتو از راکت های 9М729 روسی

وزارت دفاع روسیه اعلام داشت: تا پایان سال جاری، تحویل بیش از 30 سیستم راکتی پرتاب مدرن برای نیروهای راکتی و نیروهای توپچی قوای مسلح فدراسیون روسیه پیش بینی شده است.

در این گزارش، به عنوان بخشی از اجرای دستورالعمل دفاعی فدرالی، تولید کنندگان وزارت دفاع روسیه Tornado-G و Tornado-S MLRS را تحویل می کنند.

مشخص شده است که سیستم های راکت اندز به قطعات راکتی و توپچیی نیروهای مسلح فدراسیون روسیه ارسال می شوند.

سیستم راکت انداز چندگانه Tornado-G یک نسخه عمیقا مدرن از مجموعه "گراد" است. پروژه فوق شامل پرتاب چندین نوع راکت با دقت بهبود یافته و سرگلوله جدید است. در حین حال، امکان استفاده از مهمات موجود از انواع قدیمی کاملاً حفظ شده است.

جدیدترین سیستم راکتی پرتاب چندگانه پرتاب Tornado-S روسی 300 میلی متری شامل یک وسیله نقلیه جنگی مدرن مجهز به سیستم رهبری شده هدف گیری و راکت های جدید کنترل نشده و همچنین راکت های قابل تنظیم با یک سرگلوله انفجاری بالا با برد پرتاب بیش از 100 کیلومتر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала