عوامل تلفات کم روسیه ناشی از کرونا علنی شد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر کمک های عاجل طبی
کمک های عاجل طبی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت روسیه در مورد سطح پایین تلفات جانی در کشور توضیحات داد.

به گزارش اسپوتنیک، الینا مالینکووا رئیس ارشد امراض ساری وزارت صحت عامه روسیه اظهار داشته است که روسیه در حین واحد مرض کرونا را تشخیص می نماید، بنابر این دوکتوران می توانند عاجل به معالجه مریض آغاز نمایند.

مارک اسپر وزیر دفاع امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
امریکا روسیه را در استفاده جویی از تکثیر کرونا متهم کرد

وی افزود که تلفات باشی از کووید-19 با حد متوسط شهروندان مقایسه می گردد که در روسیه 5,5 نفر در یک میلیون نفر می باشد. اما باید تذکر داد که این ارقام نسبت به کشورهای دیگر به تدریج افزایش میابد.

وی گفت: "با این همه، در کشور ما بسیاری وقایا به ارائه کمک بلموقع و عاجل بستگی دارد. ما هنوز آماده آنرا داریم و به موقع کمک های طبی را انجام می دهیم."

این متخصص بیماریهای عفونی افزود: علاوه بر این، مردم ها به موقع به داکتر مراجعه می کنند، موارد دیرهنگام بسیار نادر است.

پیش از این، Melita Vujnovich  نماینده سازمان صحت جهانی نیز به میزان مرگ و میر کم ناشی از COVID-19 در روسیه اشاره کرده بود. به گفته وی، چنین شاخصها دلیل دارد. زیرا مراقبت های طبی روسیه به صورت سیستماتیک سازمان یافته است و امراض آلوده درمان لازم را دریافت می کنند.

در روسیه ، COVID-19 در 145286 نفر تشخیص داده شد، از این تعداد 1356 جان داده اند، بیش از 18 هزار نفر معالجه شده اند. در جهان، بر اساس WHO ، حداقل 3.3 میلیون نفر به مرض کرونا ویروس آلوده شده اند ، 240 هزار نفر از آنها جان داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала