اعتراض صدها آمریکایی علیه محدودیت‌های کرونایی + تصاویر

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراض صدها آمریکایی علیه محدودیت‌های کرونایی + تصاویر
اعتراض صدها آمریکایی علیه محدودیت‌های کرونایی + تصاویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صدها آمریکایی در اعتراض به محدودیت های قرنطینه به خیابان های بوستون برآمدند.

به گزارش اسپوتنیک، صدها معترض در شهر بوستون آمریکا با تجمع در برابر ساختمان کنگره در ایالت ماساچوست، به تداوم محدودیت‌های اجرا شده در این ایالت با هدف مقابله با شیوع کروناویروس اعتراض کرده و از چارلی بیکر، فرماندار این ایالت خواستند دست به بازگشایی اقتصاد در آنجا و برداشتن این محدودیت‌ها بزند.

این جمعیت معترض در حالی این تجمع را در خیابان بیکن، شهر بوستون برگزار کردند که اغلب آن‌ها در فاصله نزدیک به هم ایستاده و ماسک به صورت نداشتند و برخی از آن‌ها گفتند که به دنبال حفظ و تامین معیشت خود هستند. آن‌ها شعار می‌دادند: "به تعطیلی‌ها پایان دهید".

معترضان  می‌گویند ما می‌خواهیم به سر کار برویم. ما می‌خواهیم بیرون از خانه باشیم. ما می‌خواهیم غذای خانواده خود را تامین کنیم. ما دیگر مجبور نیستیم در خانه‌هایمان بمانیم.

این تظاهرکنندگان پرچم‌های آمریکا و علامت‌هایی با محتوای حمایت از ترامپ را به دست گرفته و خواستار پایان یافتن قوانین اجبار به در خانه ماندن مردم شدند.  

این در حالی است که دستورها در خصوص محدودیت‌های رفت و آمد و تعطیلی اصناف غیرضروری در ایالت ماساچوست تا تاریخ 18 می ادامه خواهد داشت. ایالت ماساچوست دست به اتخاذ اقداماتی سفت و سخت با هدف مقابله با شیوع کروناویروس زده است.

در عین حال از روز چهارشنبه در این ایالت هر کسی که قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی را در مکان‌های عمومی زیر پای بگذارد و یا ماسک به صورت نداشته باشد ممکن است تا 300 دالر جریمه شود.

طبق آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر رسیده است.

آمریکا با یک میلیون و 200 هزار مبتلا به بیماری COVID-19 ، همچنان در صدر کشور‌هایی است که به این ویروس درگیر هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала