آیا سیستم ازدواج آنلاین در عربستان پس از پایان محدودیت های کرونایی ادامه خواهد داشت؟

CC0 / Pixabay / آیا سیستم ازدواج آنلاین در عربستان پس از پایان محدودیت های کرونایی ادامه خواهد داشت؟
آیا سیستم ازدواج آنلاین در عربستان پس از پایان محدودیت های کرونایی ادامه خواهد داشت؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت عدلیه عربستان اعلام کرد که دولت در نظر دارد برای کسانی که مایل به ازدواج از راه دور هستند، یک سمینار آموزشی برگزار کند.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به شیوع ویروس کرونا، وزارت عدلیه عربستان سعودی برنامه‌ای با عنوان «ازدواج آنلاین» راه اندازی کرد که متقاضیان می توانند از راه دور دریافت کنند.
کارشناسان سعودی درباره چگونگی واکنش جامعه به این موضوع و آیا اینکه برای جوانان سعودی راحت خواهد بود به خبرگزاری اسپوتنیک توضیحاتی ارائه دادند.

عروس فلسطینی درمراسم ازدواج با ماسک و دستکش سفید.
 
 - اسپوتنیک افغانستان
ماسک و دستکش سفید/ مراسم ازدواج در سایه کرونا

وزارت عدلیه عربستان اعلام کرد که تا اواسط هفته جاری، تنها در ریاض 542 عقدنامه آنلاین به ثبت رسیده است. این سیستم از 16 مارچ، زمانی که دولت عربستان محدودیت های کرونایی را اعمال کرد، آغاز به کار کرده است. ظاهرا این سیستم پس از اتمام دوران قرنطینه همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.
مجید احمد بن السویق، مشاور اقتصادی معتقد است که راه اندازی این سیستم یکی از برنامه های چشم‌انداز 2030 است و یک پیشرفت بزرگ در تجارت این کشور محسوب می شود.
این کارشناس با اشاره به اینکه جوانان و کارمندان وزارتخانه چگونه برای تهیه این سیستم آماده می شوند، خاطرنشان کرد: پادشاهی عربستان آموزش های آنلاین رایگان برای زوج هایی که مایل به ثبت ازدواج از راه دور هستند، ترتیب داده است. آموزش آنلاین نیز به کارمندان این بخش ارائه می شود. از زمان افتتاح این سرویس، بیش از 300 کارمند این سرویس بیش از 2000 سند ازدواج به ثبت رسانده اند.
کارشناسان گفته اند که این روند برای اجرای چشم انداز 2030 عربستان آغاز شده بود که با شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده این روند زودتر از زمان انتظار آغاز به کار کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала