بیش از 30 فیصد ساکنان بزرگترین شهر اکوادور به کرونا مبتلا شده اند

CC BY-SA 4.0 / David Adam Kess / Carondelet Palace, Flag of Ecuadorبیش از 30 فیصد ساکنان بزرگترین شهر اکوادور به کرونا مبتلا شده اند
بیش از 30 فیصد ساکنان بزرگترین شهر اکوادور به کرونا مبتلا شده اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهردار شهر گوایاکیل، اعلام کرده است که بیش از سی فیصد باشندگان این شهر به کووید-19 مبتلا شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، «سینتیا ویتری» شهردار «گوایاکیل» (Guayaquil) بزرگترین شهر اکوادور در حساب توییتر خود گفته است که بیش از 30 فیصد ساکنان بزگترین شهر این کشور به ویروس همه‌گیر کرونا، مبتلا شده اند.
خانم، ویتری، نوشته است: "ما یک مطالعه را در مورد مبتلایان کرونا ویروس انجام دادیم. نشان داد که 33% از ساکنان این شهر مبتلا به ویروس همه‌گیر کرونا (کووید-19) هستند."
شهردار این شهر گفته است محدودیت شدید الی 24 مه ادامه خواهد داشت.

مهاجرین - اسپوتنیک افغانستان
برنامه کمک و پزیریش پناهندگان در امریکای لاتین

از 4 مه، تضعیف تدریجی قرنطینه در اکوادور آغاز شد، در این کشور میکانیزم، "چراغ رهنمایی" معرفی شده است. که مشخص خواهد کرد چه محدودیت هایی در منطقه خاصی از کشور اعمال می شود. طبق این طرح، مناطق کرونایی به رنگ‌های چون سرخ، زرد و سبز اختصاص داده شده است.
طبق گزارش ها، شهرهایی‌که به رنگ سرخ طبقه بندی شده اند، همان تدابیری که هم اکنون در حال اجراست حفظ خواهد شد.
اکوادور اکنون بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را در میان کشورهای آمریکای لاتین دارد و بیمارستان‌های این کشور ناگزیر شده‌اند جان‌باختگان مبتلا به کرونا را در کانتینرهای یخچالدار نگهداری کنند.
تا اکنون در این کشور به تعداد 30298 تن مبتلا به ویروس همه‌گیر شده اند که از این میان 3433 تن بهبود یافته اند و 1654 تن دیگر جان‌های خود را ازدست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала