رئیس جمهور امریکا به اظهارت اخیر نیکلاس مادورو واکنش نشان داد

© REUTERS / Jonathan Ernstرئیس جمهور امریکا به اظهارت اخیر نیکلاس مادورو واکنش نشان داد
رئیس جمهور امریکا به اظهارت اخیر نیکلاس مادورو واکنش نشان داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترامپ رئیس جمهور ایالات متحد به اظهارات مقامات ونزوئلا واکنش داد و گفت که این موضوع ارتباطی با ما ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا با دیگر تاکید کرد که امریکا در حمله به نیروهای دریایی ونزوئلا نقش ندارد و چنین گروه کوچکی را نمی‌فرستد.

پیش از این، نستور ریورل، وزیر داخله ونزوئلا گفته بود که نیروهای مسلح این کشور از حمله دریایی شبه نظامیان كلمبیایی در ایالت لا گوایر جلوگیری كرده اند.

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اظهار داشت که هدف این حمله ترور او بوده است. به گفته وزارت داخله این کشور، شبه نظامیان در تلاش بوده اند با کشتی های موتوری به ونزوئلا حمله کنند.

مادورو، ترامپ و پامپئو را به سازماندهی تهاجم به ونزوئلا متهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
مادورو، ترامپ و پامپئو را به سازماندهی تهاجم به ونزوئلا متهم کرد

مادورو تاکید دارد که در میان شبه نظامیان بازداشت شده، دو شهروند امریکایی نیز شامل می‎باشد، او آنها را محافظین شخصی رئیس جمهور امریکا می‌داند.

ترامپ گفت: "ما هیچ ارتباطی با این موضوع نداریم. اگر می خواستم وارد ونزوئلا شوم، راز آن را پنهان نمی کردم. من فقط وارد آن می شدم، آنان نمی توانستند کاری انجام دهند. من به جای ارتش، گروه کوچکی را نمی فرستادم". او تاکید کرد که این کار یک گروه جنایتکار است که شامل شهروندان خود ونزوئلا و دیگر کشورها می‌باشد.

قابل یادآوری‌ست که پیش از این وزیر داخله ونزوئلا (5،می) از خنثی سازی یک عملیات تروریستی و کشته و زخمی شدن چند تروریست از طریق دریا قصد رخنه به این کشور را داشتند، خبر داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала