امتناع مایک پنس از رفتن به قرنطینه

© REUTERS / JONATHAN ERNSTامتناع مایک پنس از رفتن به قرنطینه
امتناع مایک پنس از رفتن به قرنطینه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دست کم دو مورد از ابتلا به ویروس کرونا در کاخ سفید تاکنون تایید شده است. به رغم این موضوع، معاون رئیس‌جمهور ترامپ از رفتن به قرنطینه اجتناب می‌ورزد.

به گزارش اسپوتنیک، در بین کارکنان کاخ سفید دست ‌کم دو مورد از ابتلا به بیماری همه‌گیر ثبت شده است. یکی از این دو سخنگوی مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور امریکا بوده است. به‌رغم آن آقای پنس حاضر به اقامت در قرنطینه خانگی نیست.

رسانه‌های گزارش دادند که گویا خود مایک پنس تمام تماس‌های خود با مقامات عالی‌ رتبه کشور را متوقف کرده و از قرنطینه خانگی سخت پیروی می‌کند، اما سخنگوی وی، این اطلاعات را رد کرده است.

ماسک نزدن مایک پنس خبرساز شد + ویدیو  - اسپوتنیک افغانستان
ماسک نزدن مایک پنس خبرساز شد + ویدیو

طبق گزارش‌ها امروز معاون رئیس‌جمهور ترامپ در کاخ سفید در یک جلسۀ حضور می‌یابد. مایک پنس گویا روزانه تست کرونا را انجام می‌دهد و نتایج منفی بوده است.

 امریکا از لحاظ مبتلایان و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در صدر فهرست جهان قرار دارد بیش از 1.4 میلیون نفر در این کشور به بیماری‌ همه‌گیر مبتلا شده اند و کرونا جان نزدیک به 80 هزار نفر را در این کشور گرفته است.

اقدامات به خاطر جلوگیری از گسترش شیوع کرونا در امریکا باعث افزایش بیکاری شده است. به گفته کارشناسان در ماه می تا جون میزان بیکاری در این کشور به 20 درصد افزایش خواهد یافت.

پیش از این، بلومبرگ با استناد به منابع کاخ سفید گفته بود که پس از اینکه معلوم شد نتیجه آزمایش روز جمعه کتی میلر سخنگوی مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور امریکا مثبت بوده است، آقای پنس نیز قرنطینه شد.

در مورد تصمیم پنس برای قرنطینه خود هنوز از دفتر کاخ سفید اطلاعیه ایی منتشر نشده است.

سازمان جهانی صحت 11 ماه مارچ سال روان اعلام کرد که کووید- 19 به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. این بیماری تقریباً در تمام کشورهای جهان سرایت کرده است. بر اساس تارنمای ارزیابی‌های جهانی(ورلد مترز)، بیش از 4.1 میلیون نفر در سراسر جهان به بیماری کرونا مبتلا و بیش از 283 هزار نفر به اثر ویروس کرونا جان های خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала