کرونا جلو همجنس‌گراها را گرفت

CC0 / / همجنس‌گرا
همجنس‌گرا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کروناویروس می تواند امواج امراض مختلف ساری جنسی را تحریک نماید.

به گزارش اسپوتنیک، پاندمی شناس امریکائی از دانشگاه اموری تراویس سانچز اظهار داشته است که اپیدمی امروزی کروناویروس می تواند تکثر امراض ساری منجمله ایدز را تحریک کند.

Members of US Army's 4th Infantry Division 3rd Brigade Combat Team 68th Armor Regiment 1st Battalion stand in front of an Abrams battle tank after arriving at the Gaiziunai railway station, some 110 kms (69 miles) west of the capital Vilnius, Lithuania, Friday, Feb. 10, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
امریکا اخراج 100 هزار سرباز همجنسگرا را بررسی می کند

این دانشمند امریکائی 1000 مرد را که با دیگر مردان روابط جنسی داشتند مورد مطالعه قرار داد و معلوم شد که نصف از بازپرس شدگان در جریان پاندمی روابط جنسی ایشان کاهش یافته است. بر علاوه چنین معرفت ها نیز کم شده است. این گویندگی از آن می کند که کرونا باعث کاهش تکثر امراض ساری دیگر مانند ایدز گردیده است که از طریق روابط جنسی نقل می گردد.

این ویروس شناس افزود که حد اقل 4 تن اخیر که بازپرسش گردیدند، در این اواخر مشکلات با آزمایش های مربوط به عفونتها روبرو شدند که از طریق روابط جنسی سرایت می نماید. این پرابلم ناشی از مسدود شدن بعضی شفاخانه ها بود که یا این که همه دکتوران مصروف مریضان بیحد کروناویروس بودند.

دانشمند بلاخره به این نتیجه رسید که این اشخاص همجنس گرا بدون در نظر داشت تست نه کروناویروس به روابط جنسی خود ادامه دادند. چنین نگرانی ها مانند "بمب است که آهسته-آهسته انفجار می کند" و می تواند باعث تکثر امراض ساری دیگر از طریق روابط جنسی می گردد. این مساله باید در سطح بالا، بخصوص در امریکا مورد بررسی گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала