قرنطینه بیش از 100 میلیون چینی به دلیل شیوع دوباره کرونا ویروس

© AP Photo / Dake Kang قرنطینه بیش از 100 میلیون چینی به دلیل شیوع دوباره کرونا ویروس
 قرنطینه بیش از 100 میلیون چینی به دلیل شیوع دوباره کرونا ویروس  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شمال شرقی چین بیش از 108 میلیون تن به دلیل شیوع دوباره کرونا ویروس قرنطینه شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ به اشاره به منبع این روزنامه، فقط 34 مورد عفونت در منطقه ثبت شده است ، اما مقامات تصمیم گرفتند خدمات ترانسپورتی و خط آهن را درولایت جیلین متوقف کنند ، مدارس را ببندند و مردم را قرنطینه کنند.

خاطرنشان می شود که این امر باعث  سرا سیمگی میان ساکنان شده است که قبلا آنها معتقد بودند که بیماری همه گیری در کشور به پایان رسیده است.

بلومبرگ وضعیت فعلی را نشانه شکننده بودن روند رفع محدودیت ها در چین و سایر کشورها می داند ، زیرا حتی کوچکترین اشاره به شیوع دوباره عفونت می تواند مردم را به انزوا جدی بازگردد.

 

کرونا در چین؛ خطر موج دوم همچنان وجود دارد - اسپوتنیک افغانستان
کرونا در چین؛ خطر موج دوم همچنان وجود دارد

رهبری شهر شولان از اتخاذ تدابیر سختگیرانه برای مهار شیوع جدید کوروی ویروس خبر داد.

بویژه، مقامات از بسته شدن مجتمع های مسكونی ، جای كه میان مردم آن عفونت به کرونا تأیید شده یا تصور می شود که به این بیماری مبتلا باشند ، خبر دادند.

در این شهر یکی از اعضای خانواده پس از  دو روز یکبار، می تواند برای دو ساعت خانه خود را ترک کند تا مواد اساسی مورد ضرورت را خریداری کند. ورود و خروج از شولان و شهرهای اطراف ممنوع می باشد.

شایان ذکر است که سازمان بهداشت جهانی در روز 11 مارچ (21 حوت 1398) بیماری ناشی از ویروس کرونا که «کووید-19» خوانده می‌شود را بیماری همه‌گیر جهانی اعلام کرد و از کشورهای جهان خواست که برای مقابله با این ویروس با یکدیگر همکاری نزدیکی داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала