قتل دو دختر پاکستانی به خاطر انتشار فیلمی از آن‌ها با یک مرد

© AFP 2023 / Fatiq BukhariЖертва пакистанского убийцы в городе Саргодха
Жертва пакистанского убийцы в городе Саргодха - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو دختر نوجوان در پاکستان بعد از آن که فیلمی در شبکه‌های اجتماعی آنها را همراه مردی جوان نشان داد، قربانی «قتل‌های ناموسی» شدند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Guardian دو دختر 16 و 18 ساله پاکستانی هفته گذشته در دهکده قبیله‌نشین «شام پلین گاریوم»، در مرز میان وزیرستان شمالی و جنوبی در استان خیبر پختونخوا، توسط اعضای خانواده خود به قتل رسیدند.

سخنگوی پلیس وزیرستان شمالی با اعلام این خبر گفت این دو دختر در یک ویدیو که با تلفن همراه گرفته شده، ظاهر شده بودند. ویدیو متعلق به یک سال پیش بوده اما در ماه جاری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

ویدیویی که ظاهرا منجر به قتل قربانیان شده است، مردی جوان را نشان می‌دهد که در حال فیلم گرفتن از خود به همراه سه دختر جوان در فضایی باز و محیطی کم رفت و آمد است. ظاهرا این مرد دو دختر از سه دختر به تصویر کشیده شده را می‌بوسد.

انتشار این ویدیو باعث خشم خانواده و تصمیم آنها به قتل زنان شده است.

 سخنگوی پلیس وزیرستان گفت: «قبل از این که هرگونه کار دیگری انجام دهیم، در حال حاضر اولویت اصلی ما حفظ امنیت جانی دختر سوم و مرد حاضر در این فیلم است. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به دست پلیس رسیده است دختر سوم و آن پسر هنوز زنده هستند.»

 دو مرد در ارتباط با این پرونده بازداشت شده‌اند. این دو مرد پدر یکی از قربانیان و بردار قربانی دیگر هستند.

از قرار معلوم، مقامات به شبکه‌ای خبری در پاکستان گفته‌اند که هر دو مرد به اتهام قتل نوجوانان اعتراف کرده‌‌اند و در حال حاضر در بازداشت و در انتظار محاکمه به سر می‌برند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала