20:08 06 جون 2020
جهان
دریافت لینک کوتاه
0 0 0
ما را در دنبال کنید

خبرگزاری امریکایی پس از انتقاد سفارت روسیه در امریکا، مقاله‌ای را که در وب سایت خود در مورد شیوع کرونا در روسیه منتشر کرده بود، اصلاح کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری بلومبرگ امریکایی پس از سفارت روسیه در امریکا مقاله‌ای را که در وب سایت خود در مورد شیوع ویروس کرونا در روسیه منتشر کرده بود، اصلاح کرد.

این تغییرات در گرافیک بستر (یا تخت شفاخانه) به نظر می‌رسد که داده‌های بانک جهانی را در مورد تعداد تخت‌های شفاخانه در روسیه و کشورهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی نشان می‌دهند. و در انتهای مقاله در مورد تغییرات که آورده اند نیز یاد شده است.

پیش از این، در گرافیک بستر نشان می‌داد که در روسیه فقط 3.8 تخت بستر به ازای هر هزار نفر از جمعیت وجود دارد، در حالی که در کشورهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی به طور متوسط بستر یا تخت در شفاخانه 8.2 بوده است. در عین حال داده های اصلی وب سایت بانک جهانی که توسط دیپلمات ها ذکر شده است، دقیقاً برعکس است: 8.2 در روسیه در مقابل 3.8 به طور متوسط برای کشورهای OECD مطابق با داده‌های سال 2013 است.

سفارت روسیه در امریکا بلومبرگ را علاوه بر «اتهامات بی اساس سیاسی شده» به دروغ های آشکار متهم کرد و خواستار تکذیب شد.

ویروس کرونا برای اولین بار در ماه دسمبر سال گذشته در چین پیدا شد. در تاریخ 11 ماه مارچ سازمان جهانی صحت کرونا را به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان اعلام کرد. براساس داده‌های این سازمان تقریباً 4.7 میلیون نفر در سراسر جهان به این بیماری مبتلا شده اند و کرونا جان بیش از 315 هزار نفر را گرفته است.

در روسیه تاکنون 299 هزار و 941 نفر به کرونا مبتلا شده اند و از جمله 76 هزار 130 نفر صحت یاب شده و کرونا جان بیش از 2 هزار و 800 نفر را در این کشور گرفته است.

قوانین اظهار نظر بحث
نظر از طریق اسپوتنیکنظر از طریق فیسبوک
  • نظر