۲۸ هزار مبتلا و مرگ بیش از ۱۴۰۰ بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز

© REUTERS / Marco Bello۲۸ هزار مبتلا و مرگ بیش از ۱۴۰۰ بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز
۲۸ هزار مبتلا و مرگ بیش از ۱۴۰۰ بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار بیماران کرونایی در ایالات متحده امریکا به بیش از یک میلیون ششصد و بیست‌ هزار نفر رسیده است.
جان باختگان به اثر کرونا؛ پرچم ایالات متحده برای 3 روز نیمه بر افراشته می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
جان باختگان به اثر کرونا؛ پرچم ایالات متحده برای 3 روز نیمه بر افراشته می‌شود

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، روند افزایشی مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده همچنان ادامه دارد و این در حالی است، که بخش گسترده‌ای از افکار عمومی و همچنین سیاسیون امریکا واکنش دیرهنگام کاخ سفید را عامل گسترش این بیماری می‌دانند.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست ‌و چهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های امریکا به صورت مجموع، ۲۸۱۷۹ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۱۴۱۸ امریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در امریکا به ۱،۶۲۰،۹۰۲ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۹۶،۳۵۴ تن افزایش یافت.

این در حالی است، که دکتر «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی امریکا پیشتر درباره وضع خطرناک این کشور در صورت جواب ندادن درمان‌های کرونا هشدار داد و گفت موج دوم اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

نگرانی فزاینده‌ای در جمع متخصصان درمانی امریکایی درباره موج دوم شیوع کرونا همزمان با فصل آنفلونزا وجود دارد که در آن صورت سیستم مراقبتهای بهداشتی امریکا سرنگون خواهد شد. در همین حال جوامع پزشکی و علمی جهان در حال رقابت برای کشف یک درمان قابل اعتماد برای این ویروس هستند.

طبق آنچه که در رسانه‌های غربی منتشر شده است، مجموع نظامیان امریکایی که در جنگ ویتنام کشته شدند، ۵۸ هزار و ۲۲۰ نفر بوده که هم‌اکنون قربانیان کرونا در این کشور از تلفات آن در ویتنام فراتر رفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала