توطئه خانواده سلطنتی انگلیس علیه مگان مارکل

© AP Photo / Ben Curtisتوطئه خانواده سلطنتی انگلیس علیه مگان مارکل
توطئه خانواده سلطنتی انگلیس علیه مگان مارکل  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دلیل اینکه چرا مگان مارکل، عروس خانواده سلطنتی انگلیس به همراه همسرش شاهزاده هری تصمیم به ترک انگلستان گرفت؛ مشخص شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Sunday Times Magazine مگان مارکل، همسر شاهزاده هری،متقاعد شده بود که خانواده سلطنتی در حال آماده سازی یک  توطئه علیه او بودند. این امر باعث شد که دوشس ساسکس و همسرش پرنس هری تصمیم به ترک انگلستان گرفتند. 

"یک منبع ناشناس در صحبت با این نشریه گفت: من فکر می کنم او از همان ابتدا خودش را یک خارجی احساس می کرد. این زندگی ای نبود که وی با آن عادت کرده بود، او می خواست از چنین یک زندگی خارج شود".

 شاهزاده هری و مگان مارکل از ترک خانواده سلطنتی خوشحال شدند - اسپوتنیک افغانستان
شاهزاده هری و مگان مارکل از ترک خانواده سلطنتی خوشحال شدند

 به گفته وی  به دلیل احساس خصومت، مارکل هنگامی که اندکی قبل از تولد پسرش به Frogmore House محل زندگی حومه اعضای خانواده سلطنتی نقل مکان کرد، به معنای واقعی کلمه در انزوا قرار گرفت.

به گفته این منبع، سفر هری و همسرش با تنش در خانواده سلطنتی همراه بود. با این حال، پس از عزیمت آنها،  روابط بین پرنس هری و پرنس ویلیام بهبود یافت.

 دوستان دو شاهزاده معتقد اند که ابتلای پدرشان ، شاهزاده چارلز، به ویروس کرونا می تواند در این امر نقش داشته باشد. اطلاع از بیماری  پدر به آنها کمک کرد تا دوباره باهم یکجا شوند و اکنون ارتباطات منظم تر شده است.

منبع گفت: «فکر نمی کنم که همه چیز عالی باشد، اما به هر حال اوضاع بهتر شده است. "

 پیش از این شاهزاده هری و مگان مارکل در اوایل ماه جنوری، اعلام کردند که می خواهند از امتیازات مالی تعیین شده به اساس موقف شان در سلطنت انگلیس صرفنظر کنند.

"آنها گفتند:" ما قصد داریم از نقش خود به عنوان اعضای 'ارشد' خاندان سلطنتی کم کنیم و برای استقلال مالی خود تلاش کنیم، درحالی که همچنان به حمایت کامل از علیاحضرت ملکه الیزابت ادامه می دهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала