پدری در ایران دخترش را با «داس» سر برید

© Fotolia / ShowcakeНож в крови
Нож в крови - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانش آموز 14 ساله‌ای درایران به جرم فرار با پسری از منزل به دست پدرش به گونه بی‌رحمانه در خواب با داس سربریده شد.

به گزارش اسپوتنیک، پولیس ولایت گیلان ایران گزارش‌ داده است که رومینا، دانش‌آموز 14 ساله تالشی به جرم فرار با پسری که دوستش داشت دستگیر و علیرغم اینکه اصرار کرده بود او را به پدرش تحویل ندهند، به خانواده‌اش بازگردانده شد. متاسفانه او پس از آنکه به خانه برگشت به شکلی فجیع درخواب توسط پدرش به قتل رسید.

پدر ابتدا سعی می‌کند دخترش را خفه کند و وقتی موفق نمی‌شود، سر دختر را با داس می‌برد. با ناله و زاری مادر و بقیه همسایه‌ها پلیس سر می‌رسد و قاتل را بازداشت می‌کند

رومینا اشرفی متولد 1385 در بخش حویق از شهرستان تالش،دلباخته یکی از پسرهای همشهری خود به نام بهمن 30 ساله شده بود، به گفته محلی ها مخالفت های شدید پدر دختر با ازدواج این دو به دلیل تفاوت های فرهنگی، آنها را به فکر فرار از منزل وا داشت.

اما پیگیری های خانواده ها به دستگیری آنها توسط پلیس منجر می شود . به گفته افراد محلی رومینا به دلیل حفظ امنیت جانی خود و آشنایی با خلقیات پدرش تمایل به بازگشت به خانه نداشته اما به ناچار و طبق قوانین به پدر خانواده تحویل داده می شود.

پس از بازگشت رومینا به خانه، اختلافات و تحریکات خانوادگی بالا گرفته و آتش خشم پدر شعله ور تر می شود تا جایی که پدر در روز یک ماه جوزا با خلوت کردن خانه و در حالیکه مادر رومینا در حمام لباس می شست ، گردن رومینای 14 ساله را با استفاده از داس درحالی که او در خواب بود به طرز فجیعی از تن جدا می کند.

همسایه های رومینا اشرفی ادعا کردندپدر بعد از ارتکاب جرم با در دست داشتن داس از خانه خارج شده و به قتل دخترش اعتراف می کند و توسط پلیس بازداشت و به مراجع قضایی سپرده می شود.

 به گفته مقام‌های قضایی پدر رومینا در بازداشت است و «تحقیقات تکمیلی درباره انگیزه و علت قتل ادامه دارد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала