منع صنعت سکس و فروش مواد مخدر در آمستردام

© Depositphotos.com / Grinvaldsمنع صنعت سکس و فروش مواد مخدر در آمستردام
منع صنعت سکس و فروش مواد مخدر در آمستردام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهروندان آمستردام خواهان منع صنعت سکس و فروش مواد مخدر در مرکز شهر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، شهروندان آمستردام اعلام نمودند که مرکز آمستردام باید از صنعت سکس پاک گردد و فروش مواد مخدر خفیف فقط به شهروندان هالند مجاز باشد.

جاده چراغ های سرخ آمستردام - اسپوتنیک افغانستان
از بین رفتن جاده های "چراغ های سرخ" در هالند

رسانه های محلی خبر داده اند که سازمان متحد مدافع منافع اهالی شهر آمستردام مخالف فعالیت صنعت سکس در داخل شهر و فروش مواد مخدره خفیف به شهروندان خارجی اند.

قرار است در این نزدیکی ها شهردار آمستردام نظر خود را در مورد توسعه توریزم شهر نشر نماید. مبتکرین طرح مسدود نمودن صنعت سکس و فروش مواد مخدر در آمستردام، پیشنهاد خود را به شهردار مطرح نموده اند. آنها مطرح کردند که شهر تاریخی آمستردام که درج یونسکو می باشد، حالا به پارک تفریح مبدل گردیده است.

یک تن از شهروندان سابق آمستردام گفته است: "فقط حالا درک می کنیم که به نفع  صنعت سکس و توریزم ارزان چقدر قربانی داده یم. من می خواهم دوباره به آمستردام برگردم، مشروط به این که به شکل سابق اش باقی بماند.

مؤلفین این طرح در مورد برقراری توازن بین منافع اتباع کشور، کمپنی ها و مهمانان تاکید نموده اند. در خبر آمده است: "تاکید تمرکز خاص بر توریزم، اقتصاد شهری را بسیار آسیب پذیر می کند و مشاغل کم عاید با تضمین پائین حفظ کار را ایجاد می نماید".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала