خطر جدید کشنده ویروس کرونا مشخص شد

CC BY 2.0 / NIAID-RML / Novel Coronavirus SARS-CoV-2 خطر جدید کشنده ویروس کرونا مشخص شد
 خطر جدید کشنده ویروس کرونا مشخص شد   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ابتلا به ویروس جدیدی کووید-19 به ویژه برای افرادی که از مرض سرطان رنج میرند بسیار خطرناک است.

به گزارش اسپوتنیک، مجله Lancet مقالات متخصصانی را منتشر کرده است، که در آن یک تیم بین المللی از دانشمندان مشخص کرده اند که عفونت کرونا ویروس "کووید-19" به ویژه برای افرادی که تازه از سرطان رهایی یافته اند یا هنوز مبتلا به سرطان هستند خطرناکتر است.

محققان داده های جدیدی را در مورد 928 فرد مبتلا به سرطان آلوده به کرونا ویروس در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و اسپانیا تجزیه و تحلیل کردند. نیمی از آنها در بیمارستان بستری بودند و 13 درصد از این تعداد درگذشتند. این شاخص از جمعیت عمومی بیشتر است.

در مطالعه دوم شامل 800 انگلیسی که با انواع مختلف سرطان و کووید- دست و پنجه نرم می کنند، میزان مرگ و میر حتی بالاتر رفت و به 28 درصد رسید.

 سویدن از همه کشورهای جهان در مرگ و میر پیشی گرفت - اسپوتنیک افغانستان
سویدن از همه کشورهای جهان در مرگ و میر پیشی گرفت

مردانی که در معرض عفونت کرونا ویروس قرار داشتند، میزان مرگ و میرشان برابر 17 درصد بود، این در حالیست که در زنان 9 درصد بود.

این ممکن است تا حدودی با این واقعیت توضیح داده شود که زنان غالباً به سرطان پستان مبتلا می شوند، با این حال، آنها جوان تر و به طور متوسط ​​کمتر بیماری های مزمن دارند.

بیش از 1.6 میلیون مورد سرطان هر ساله فقط در ایالات متحده تشخیص داده می شود، در حال حاضر چندین میلیون آمریکایی تحت درمان قرار می گیرند و 20 میلیون نفر نیز از سرطان درمان می شوند.

طبق یافته های دانشمندان، مردم این جمعیت باید همه کارهای لازمه را انجام دهند تا آلوده به سارس-2 نشوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала