حمله با موتر "لاری" به تظاهرکنندگان در مینیاپولیس آمریکا + ویدئو

© AP Photo / Julio Cortez حمله با کامیون به تظاهرکنندگان در مینیاپولیس آمریکا + ویدئو
 حمله با کامیون به تظاهرکنندگان در مینیاپولیس آمریکا + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک راننده با موتر لاری خود به میان جمعیت تظاهرکننده در شهر مینیاپولیس رفت و عده‌ای را زخمی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی  KSTP از محل اعتراضات در شهر مینیاپولیس آمریکا فیلمی را منتشر کرد  که در آن مشاهده می‌شود هنگامی که تظاهر کنندگان در اعتراض به قتل جرج فلوید به دست پلیس آمریکا جمع شده بودند که کامیون "موتر بزرگ باربری" به داخل جمعیت وارد شد. هنوز معلوم نیست این فرد چرا با موترخود به میان جمعیت رفته است.

در نوار ویدیویی که در اینترنت منتشر شده دیده می‌شود که یک موتر بزرگ باربری داخل جمعیت زیادی از معترضین که در وسط جاده قرار دارند، می‌شود. مردم پس از ورود این موتر شروع به پراکندگی می کنند. پس از متوقف شدن موتر ، معترضین شروع به محاصره او نموده و سعی می‌کنند داخل موتر شوند.

یادآوری می‌کنیم که انتشار ویدئویی از مرگ جورج فلوید، مرد سیاه‌پوست 46 ساله آمریکایی، به علت نژادپرستی و خشونت‌طلبی پلیس آمریکا موجی از اعتراض را در این کشور برانگیخته است.

این تصاویر نشان می‌دهد که فلوید در نتیجه رفتار خشونت‌بار پلیس آمریکایی جان خود را از دست می‌دهد. او پیش از مرگ از مامور پلیس که زانویش را روی گردن او فشار می‌داد، خواسته بود که به او اجازه تنفس بدهد. 

با گذشت چند روز از قتل جورج، فلوید، شهروند سیاه‌پوست غیر مسلح آمریکا، به دست پلیس در شهر «مینیاپولیس»، نقاط مختلف این کشور همچنان صحنه برگزاری تظاهرات علیه رفتار نژادپرستانه پلیس است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала