واکنش کرملین به اتهامات امریکا در خصوص دست داشتن روسیه در شورش های اخیر

© Sputnik / Evgeniya Novozhenova /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کرملین به اتهامات آمریکا در خصوص دست داشتن روسیه در شورش های اخیر
واکنش کرملین به اتهامات آمریکا در خصوص دست داشتن روسیه در شورش های اخیر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی دفتر مطبوعاتی کرملین صحبت‌های اخیر سوزان رایس را دیدگاه رسمی واشنگتن نمی‌خواند.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، اتهام دخالت روسیه در اعتراضات اخیر امریکا را نادرست خواند و گفت این دیدگاه رسمی واشنگتن نیست.

سوزان رایس، مشاور پیشین امنیت ملی ایالات متحده امریکا، بدون ارایه اسناد، روسیه را متهم به دخالت در اعتراضات اخیر این کشور شناخت.

روسیه رفتار پولیس امریکا در برابر خبرنگاران روسی را محکوم کرد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه رفتار پولیس امریکا در برابر خبرنگاران روسی را محکوم کرد

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه افزود: "هرگونه تلقین، مانند آنچه که شما اشاره کردید، کاملاً نادرست و غلط است، تا آنجا که ما درک کردیم، نمی تواند چنین گفتاری بیانگر دیدگاه رسمی واشنگتن باشد".

یادآوری می کنیم، که پس از کشته شدن جورج فلوید، شهروند امریکایی-افریقایی به دست ماموران پولیس امریکا، در مینیاپولیس و برخی شهرهای دیگر این کشور اعتراضات و تظاهرات مردمی بر پا شد. در ویدیوی منتشر شده مربوط به صحنه برخورد پولیس با جورج فلوید نشان داده می شود، که ماموران پولیس به دست او دست بند زده اند و یکی از نیروهای پولیس نیز زانوی خود را روی گردن او گذاشته و فشار می دهد، جورج فلوید نیز می گوید که نمی تواند نفس بکشد. در نهایت این اتفاق منجر به کشته شدن جورج فلوید می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала