مرگ پزشک چینی که پوستش پس از ابتلا به کرونا سیاه شده بود + عکس

© Depositphotos.com / Imaginechina-Editorialمرگ پزشک چینی که پوستش پس از ابتلا به کرونا سیاه شده بود + عکس
مرگ پزشک چینی که پوستش پس از ابتلا به کرونا سیاه شده بود + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک پزشک 42 چینی که پس از ابتلا به کرونا ویروسرنگ پوستش سیاه شده بود، جان خود را از دست داد.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mai چندی قبل خبری مبنی بر تغییر رنگ پوست یک پزشک چینی بر اثر ابتلا به کرونا منتشر شد و گفته می‌شد تغییر رنگ ناگهانی پوست این پزشک چینی به دلیل تاثیر مخرب داروهای استفاده شده بر کبد او بوده است. و او به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود اما امروز رسانه های خبری" از مرگ این پزشک 42 ساله چینی خبر داد.

وی فانگ و همکار هم سن وی یی فان به دلیل ابتلا به این بیماری عوارض جانبی غیرعادی نشان دادند. پوست پزشک هر دو پزشک آنقدری تیره شد که آنها را را در چین بیشتر به  آمریکایی های آفریقایی تبار نسبت دادند.

 براساس گزارش، دکتر یی فان از اوایل شیوع کرونا در چین در بیمارستان مرکزی ووهان به مداوای بیماران کرونایی می‌پرداخت اما پس از مدتی خودش به کرونا مبتلا شد و رنگ پوست او نیز به تدریج سیاه شد؛ این پزشک چینی امروز در بیمارستان جان خود را از دست داد؛ دلیل واقعی تغییر رنگ پوست او هنوز مشخص نشده است.

مقامات بهداشتی چین امروز اعلام کردند آزمایش کرونای 9 میلیون و 890 هزار و 826 نفر از ساکنان شهر ووهان واقع در هوبی کانون اولیه شیوع ویروس کرونا در چین تکمیل شده است.

  براساس آخرین آمار‌ها تاکنون 6 میلیون و 452 هزار و 760 نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-19 ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

از این تعداد 382 هزار 484 نفر در سراسر جهان جان باخته و 3 میلیون و 67 هزار و 696 نفر هم بهبود یافته‌اند.

آمریکا با یک میلیون و  881 هزار و 205 نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب برزیل، روسیه، اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، هند، آلمان، پرو  و ترکیه قرار گرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала