شاهزاده ویلیام از شاهزاده هری خواست که به خانه برگردد

© REUTERS / Toby Melvilleشاهزاده هری و مگان مارکل
شاهزاده هری و مگان مارکل  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خانواده سلطنتی در رابطه با اعتراضات گسترده و شورش های ناشی از کشته شدن یک مرد سیاه پوست جورج فلوید از امنیت شاهزاده هری و خانواده اش نگران است.

اسپوتنیک به نقل از منبع آشنا با اوضاع ، شاهزاده ویلیام از شاهزاده هری خواست که به بریتانیا برگردد.

 شاهزاده هری و مگان مارکل از ترک خانواده سلطنتی خوشحال شدند - اسپوتنیک افغانستان
شاهزاده هری و مگان مارکل از ترک خانواده سلطنتی خوشحال شدند

گفته می شود که مگان مارکل و پرنس هری با مشکلات مالی روبرو هستند. آنها پس از انصراف از امتیازات سلطنتی، هیچ وقت شغل مناسبی با حقوق خوبی که هزینه های بالای آنها را بپردازد، پیدا نکردند. اوضاع هم با تکثر ویروس کرونا پیچیده شده است.

این منبع گفت: شاهزاده ویلیام از برادر کوچک خود دعوت کرد تا به خانه بیاید، جایی که می تواند به زندگی معمول و با امن زندگی کند.

پرنس هری و مگان مارکل در اواخر ماه مارچ به لس آنجلس نقل مکان کردند تا زندگی مستقل جدیدی را در خارج از خانواده سلطنتی آغاز کنند. اما 12 ماه اول زندگی در قصر مدت آزمایشی می باشد. بدین ترتیب، در سال 2021، این خانواده می توانند موقعیت سلطنتی خود را بازیابند و پایه های زندگی قبلی خود را با انجام وظایف سلطنتی از سر بگیرند.

از تاریخ 1 اپریل بدین سو، پرنس هری و مگان ماركل به عنوان اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا مسوولیت خود را متوقف نمودند. برای دستیابی به حق سفر به ایالات متحده، کار و فعالیت تجارتی، آنها مجبور شدند که از احترام   ""High Royal Highness، تأمین مالی دولت و مارک تجارتیSussex Royal خودداری کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала