واکنش وزارت خارجه روسیه به دادخواهی گسترده در امریکا

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش وزارت خارجه روسیه به دادخواهی گسترده در امریکا
واکنش وزارت خارجه روسیه به دادخواهی گسترده در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نا آرامی‌های اخیر در امریکا را نتیجه کارکردهای این کشور در دیگر کشورها دانست.
ترامپ به گارد ملی دستور آغاز عقب‌نشینی از واشنگتن را داد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ به گارد ملی دستور آغاز عقب‌نشینی از واشنگتن را داد

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به دادخواهی گسترده در امریکا اظهار داشت: آنها دقیقا آنچه را که کاشته اند، برداشت می‌کنند. هرج و مرج و تفرقه کاشتند و به راه انداختند، پس همین نیز نصیب شان شد.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، امریکا اکنون با عواقب همان کارکردهای رو به رو است، که در دیگر نقاط دنیا دنبال می‌کرد؛ کارکردهای از قبیل بی ثبات کردن اوضاع و بازی و سوء استفاده از اختلافات درونی دیگر کشورها.

زاخارووا خاطرنشان شد، که میزان مسائل و مشکلات درونی امریکا، از جمله تبعیض نژادپرستی، به قدری زیاد است که به هیچ وجه قابل پنهان کردن نیست، با این وجود واشنگتن به دنبال منحرف کردن اذهان است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه همچنین به دخالت‌های اخیر در امور داخلی چین اشاره کرد و گفت، که روسیه و چین پیش از این، پیش بینی اینگونه موارد را می‌کردند و در همان سال ۲۰۱۹ و حتی پیش از آن نیز به بررسی دلایل و روش‌های اعمال فشار کشورهای غربی و همچنین راه های مقابله با آن پرداخته اند.

یادآوری می کنیم، که دادخواهی گسترده پس از آن در امریکا آغاز شد، که پولیس شهر میناپولیس یک شهروند امریکایی افریقایی تبار را کشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала