ترامپ یک سناتور آمریکایی را مورد تمسخر قرار داد

© REUTERS / Jonathan Ernst ترامپ یک سناتور آمریکایی را مورد تمسخر قرار داد
 ترامپ یک سناتور آمریکایی را مورد تمسخر قرار داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترامپ سناتور میت رامنی را به دلیل شرکت در اعتراضات ضد نژاد پرستی، تمسخر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، سناتور میت رامنی  را به دلیل شرکت در اعتراضات ضد نژاد پرستی، مورد تمسخر قرار داد.  

ترامپ به طرز عجیبی درباره مشاركت سناتور جمهوریخواه میت رامنی در راهپیمایی در واشنگتن اظهار نظر كرد.

​میت رامنی ، نامزد سابق ریاست جمهوری ، اولین نماینده جمهوریخواه بود که به اعتراضات در پایتخت آمریکا پیوست و سپس عکس خود را در اینستاگرام منتشر کرد.  

رامنی که یکی از سناتورهای جمهوریخواه مخالف و منتقد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکاست چند ماه پیش اعلام کرد که در انتخابات به ترامپ رای نخواهد داد.

وی همچنین در جریان استیضاح ترامپ در سنای آمریکا از برکناری ترامپ حمایت کرده بود.

حضور رامنی در تظاهرات مردم به سمت کاخ سفید علاوه بر اعتراض علیه نژادپرستی یک پیام سیاسی برای دونالد ترامپ نیز محسوب خواهد شد که نحوه مدیریت وی در سرکوب اعتراضات انتقادات زیادی را حتی در میان جمهوریخواهان برانگیخته است.

کاندولیزا رایس به ترامپ: به جای توییت کردن با مردم ارتباط برقرار کن - اسپوتنیک افغانستان
کاندولیزا رایس به ترامپ: به جای توییت کردن، با مردم ارتباط برقرار کن

اعتراضات سراسری در آمریکا در اعتراض به قتل جورج فلوید روز یک شنبه وارد سیزدهمین روز خود شد که تا اکنون همچنان در سراسر این کشور ادامه دارد. روز شنبه نیز هزاران معترض آمریکایی برای اعتراض به قتل فلوید در مقابل «یادبود لینکلن» از بناهای مشهور شهر واشنگتن دی سی در آمریکا، تجمع کردند و سپس با عبور از خیابان پنسیلوانیا، مستقیماً به سمت کاخ سفید حرکت کردند اما به دلیل موانع که به تازگی در پی اعتراضات سراسری آمریکا در اطراف میدان لافایت، کشیده شده بود، موفق به پیش‌روی  نشدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала