امارات پروازهایش به کابل را از سر گرفت

© AP Photo / Kamran Jebreili امارات پروازهایش به کابل را از سر گرفت
 امارات پروازهایش به کابل را از سر گرفت  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است پرواز های شرکت هواپیمایی امارات از تاریخ 25 جون به کابل آغازشود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العربیه، شرکت هواپیمایی امارات Fly Emirates سه‌شنبه 9 جون 2020 اعلام کرد که پروازهایش را به افغانستان آغاز می کند. با آغاز پروازها به کابل، تعداد مقصد پروازهای این شرکت به 30 کشور می‌رسد.

علاوه بر کابل، امارات پیش از این پروازهایش به بحرین، لندن، منچستر، فرانکفورت، پاریس، میلان، مادرید، زوریخ، وین، آمستردام، کپنهاگ، دوبلین، نیویورک، شیکاگو، تورنتو، سئول، کوالا لامپور، جاکارتا، تایپه، هنگ کنگ، پرت و بریزبن، سیدنی، ملبورن، مانیل و سنگاپور را اعلام کرده بود.

  پروازهای کابل-استانبول از سر گرفته شد  - اسپوتنیک افغانستان
پروازهای کابل-استانبول از سر گرفته شد

در همین حال، امارات متحده عربی اعلام کرد، این پروازها به طور موقت با هدف «فرستادن شهروندان این کشورها و بازدیدكنندگان كه بخاطر قرنطین در امارات مانده اند و مایل به بازگشت به كشور خود هستند» مجاز خواهند بود.

قابل یادآوری است که پروازها به و از امارات متحد عربی از 23 مارچ 2020 برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد، اما اکنون خطوط هوایی امارات پروازهایش به 30 شهر را آغاز کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی محدودیت‌های سفر به امارات متحده عربی برداشته خواهد شد، اکنون ویزای امارات برای تمام کشورها بسته بوده و همچنان شهروندان این کشور از سفر به خارج ممنوع اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала