پاترشف: غرب قصد بی ثبات ساختن وضعیت در روسیه را دارد

© Sputnik / Sergey Guneevدبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه
دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیکلای پاترشف دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه می‌گوید کشور های غرب با جدیت قصد دارند وضعیت در روسیه را به طرف بی ثباتی بکشانند.

به گزارش اسپوتنیک، نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه 10 جون) در بیانیه‌ای ابراز داشت: غرب به منظور بی ثبات کردن وضعیت روسیه، در حال ایجاد شبکه های گسترده ای از ساختارهای غیر دولتی در قلمرو این کشور است.

وی در مصاحبه با رسانه های روسیه در خصوص چگونگی اقدامات کشور های غربی برای بی ثبات کردن اوضاع در روسیه صحبت کرد.

پاترشف گفت: «هماهنگ کننده‌های فعالیت‌های مخرب در روسیه از خارج، وزارت امور خارجه آمریکا (DOS)، شورای روابط خارجی آمریکا (CFR)، و نمایندگی آمریکا برای توسعه بین‌المللی (USAID) هستند که سازمان‌های غیر دولتی آمریکا مانند موقوفه ملی برای دموکراسی (NED)، انستیتوی دموکراتیک ملی (NDI)، و بنیاد سوروس (Soros Foundation) و خیلی‌های دیگر را رهبری می‌کنند.»

 دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه در ادامه گفت: فعالیت کشور های غربی با محوریت به بی ثبات کردن اوضاع اجتماعی و سیاسی در کشور ما دائما در حال شدت گرفتن است.

دبیر شورای امنیت روسیه در ادامه گفت غرب به طور گسترده‌ایی از اینترنت و رسانه‌های خود استفاده می‌کند تا رهبری روسیه را بی‌اعتبار کند.

به گفته دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه، برای این منظور، در خاک روسیه، شبکه گسترده ای سازمان های غیردولتی و غیرانتفاعی خارجی و موسسات داخلی وابسته به آنها برای اجرای برنامه‌ها و پروژه های به اصطلاح دموکراتیک که به نفع کشورهای غربی است، ایجاد می شوند.

او همچنین به دخالت غرب در انتخابات روسیه اشاره کرد. افزود: «اتهاماتی که علیه مقامات فعلی ما وارد می‌کنند ابزاری برای اصطلاح انقلاب‌های رنگی است.»

او در آخر گفت برای جلوگیری از دخالت آمریکا در این انقلاب رنگی، روسیه باید از سازمان‌های غیر دولتی خود پشتیبانی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала