شهردار مسکو تاریخ احتمالی آغاز واکسیناسیون سراسری کرونایی در روسیه اعلام کرد

© East News / AP Photo/Keystone,Jean-Christophe Bottشهردار مسکو تاریخ تاریخ احتمالی آغاز واکسیناسیون سراسری کرونایی در روسیه اعلام کرد
شهردار مسکو تاریخ تاریخ احتمالی آغاز واکسیناسیون سراسری کرونایی در روسیه اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

گزارش اسپوتنیک، سرگی سابیانین، شهردار مسکو با استناد به گفته متخصصان اعلام نمود که واکسیناسیون سراسری ضد ویروس کرونا در روسیه به احتمال زیاد در ماه‌های نزدیک به فصل زمستان آغاز خواهد شد.

حکیم الکوزی، فردی که ادعای ساخت واکسین کرونا ویروس را دارد - اسپوتنیک افغانستان
واکسین کروناویروس محصول حکیم الکوزی شامل انواع مواد مخدر است

وی در ادامه افزود:"همکاران می گویند که اولین واکسن‌ها ممکن است در ماه آگوست، سپتامبر و اکتبر ظاهر شوند اما واکسیناسیون سراسری به باور متخصصان ممکن است نزدیک به سال نو میلادی و دیرتر آغاز شود. امیدوارم که زمان انجام آن زودتر میسر شود. همه روی ساخت واکسن کار می کنند و سعی می کنند هر چه سریعتر این واکسن ساخته شود، البته تا آنجایی که در اینگونه فرایندها ممکن باشد.  اما تردیدی ندارم که چنین واکسنی ساخته خواهد شد و در آینده نزدیک از آن بهره‌مند خواهیم شد.موضوع فقط ساخت واکسن و آزمایش کلینیکی آن نیست.  نه فقط تولید آن بلکه تولید سراسری آن ضروری است. یعنی تولید این واکسن باید میلیون‌ها دُز باشد. برای رسیدن به چنین حجمی نیاز به وقت داریم".

 تاکنون 502 هزار و 436 نفر در 85 منطقه روسیه به کرونا مبتلا شده اند. ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا همچنین گزارش داد که طی شبانه روز گذشته 174 مورد فوت ناشی از این بیماری به ثبت رسیده و مجموعا 6532 نفر تاکنون بر اثر این بیماری جان باخته اند. ستاد عملیاتی همچنین اعلام کرد با بهبودی و ترخیص 8367 نفر دیگر طی 24 ساعت گذشته، مجموع بهبود یافتگان به 261 هزار و 150 نفر افزایش یافته است.

طبق گزارش این ستاد، بیشتر آمار ابتلا در طی شبانه روز گذشته در مسکو (1436 مورد) و  حومه مسکو (724 مورد)  به ثبت رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала