علائم جدید کووید-19 کشف شد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر علائم جدید ویروس کرونا کشف شد
 علائم جدید ویروس کرونا کشف شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان علایم جدید کووید-19 را کشف کرده اند که تا به حال معلوم نبود.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه "روسکایا گازتا"، نتایج تحقیقات محققین دانشگاه لیورپول حاکی از آن است که COVID-19 ممکن است علائم غیرمعمول پانکراس حاد را نشان دهد که قبلاً تشخیص نشده بود.

"همه گیری های مرتبط با SARS-CoV2 در جهان همچنان پابرجاست و جزئیات بیشتر در مورد چگونگی این مرض در انسان آشکار می شود. قبلاً توضیح داده شده است که COVID-19 می تواند علائم گوارشی را گزارش کند. چگونه این ویروس بر پیشرفت حاد تأثیر می گذارد. پانکراتیت، هنوز ناشناخته بود. "

پرده‌برداشتن دانشمندان از علایم تازهٔ کرونا - اسپوتنیک افغانستان
پرده‌برداشتن دانشمندان از علایم تازهٔ کرونا

طبق مشاهدات، از ابتدای همه گیری در گروهی از مریضان مبتلا به پانکراتیت حاد و با COVID-19 ، یک علامت نسبتاً غیر معمول نشان داده شد.

در بین این افراد، اکثر مردان جوان بودند که وزن اضافی داشتند و علائم همراه با پانکراتیت حاد معمولی نبودند. علاوه بر التهاب، آنها مقدار زیادی قند و چربی را در خون یافتند.

پروفسیور کریستوفر هالوران گفت: "این یافته ها به شناسایی مریضان (با لوزالمعده) در مرحله اولیه بیماری کمک می کند."

پانکراتیت حاد نوعی شدید التهاب لوزالمعده است. این مریضی با درد کمر، ناراحتی در سمت چپ در هیپوکندریوم ، وخیم تر شدن در وضعیت عمومی بروز می یابد.

اولین و اصلی ترین علائم پانکراتیت درد در ناحیه فوقانی شکم است که به کمر احاطه شده و می دهد. آنها اغلب با اسهال، استفراغ همراه استند، که تسکین نمی یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала