پوتین: وقتی دیگران به سلاح هایپرسونیک دست یابند، آنها را متعجب می‌سازیم

© Министерство обороны РФ /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: وقتی دیگران به سلاح هایپرسونیک دست یابند، آنها را متعجب می‌سازیم
پوتین: وقتی دیگران به سلاح هایپرسونیک دست یابند، آنها را متعجب می‌سازیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئيس جمهور روسیه باورمند است تا زمانی که کشورهای دیگر به سلاح هایپرسونیک دست یابند، روسیه وسیله مبارزه با سلاح هاپیرسونیک را در دست خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئيس جمهور روسیه در برنامه "خبرهای هفته" در شبکه تلویزیونی روسیه ۱ گفت: "آن (سلاح هایپرسونیک) پیدا می‌شود (نزد ابرقدرت‌های نظامی). اما من فکر می‌کنم که ما می‌توانیم شرکای خود را متعجب بسازیم که وقتی آنها سلاح بدست بیاورند، به احتمال زیاد ما وسیله مبارزه با این سلاح را در دست خواهیم داشت".

توضیحات پنتاگون درمورد برتری روسیه در بخش تسیلحات هایپرسونیک - اسپوتنیک افغانستان
توضیحات پنتاگون درمورد برتری روسیه در بخش تسیلحات هایپرسونیک

پوتین خاطر نشان ساخت: "یکتایی وضعیت امروزی ما در همین است. تکرار می‌کنم: به احتمال زیاد تا زمانی که کشورهای بزرگ جهان به این سلاح هایپرسونیک دست یابند، ما وسیله مبارزه با سلاح هایپرسونیک را خواهیم داشت".

قبل از این پوتین گفته بود که دست یافتن مسکو به سلاح هایپرسونیک، مصارف عظیم کشورهای دیگر بخاطر مهار ساختن روسیه را بی‌معنی ساخت. به گفته وی، برای نخستین بار در تاریخ روسیه از کشورهای دیگر در راستای سطح توسعه تسلیحات پیشرفته، منجمله هایپرسونیک، پیشی گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала