واتساپ به سرویس پرداخت و انتقال پول مجهز شد

CC0 / / واتساپ به سرویس پرداخت و انتقال پول مجهز شد
واتساپ به سرویس پرداخت و انتقال پول مجهز شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی‌های بسیار، سرانجام قابلیت پرداخت دیجیتال و انتقال پول به واتساپ اضافه شد و در حال حاضر کاربران معمولی و کارفرمایان این اپلیکیشن می‌توانند از این ویژگی جدید استفاده کنند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از مدت‌ها انتظار، قابلیت پرداخت موبایل واتساپ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. از امروز کاربران در کشور برزیل می‌توانند توسط این پیام‌رسان پول ارسال کنند و هزینه خریدهای خود از فروشندگان محلی را پرداخت کنند.

پرداخت در این پیام‌رسان توسط « پِی (Facebook Pay) » انجام می‌شود و برای کاربران واتساپ که در برزیل از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، قابل استفاده است. بدین معنا که کاربران می‌توانند از اطلاعات موجود در فیسبوک برای خریدها و همچنین ارسال پول توسط واتساپ استفاده کنند.

 واتساپ ویژگی جدید برای کروناویروس دریافت کرد - اسپوتنیک افغانستان
واتساپ ویژگی جدید برای کروناویروس دریافت کرد

کاربر عادی برای انتقال پول در این پیام‌رسان نیازی به پرداخت هزینه ندارد.  اما با استفاده از این ویژگی کارآفرینان می‌توانند برای کسب و کار خود ویترین موبایلی درست کنند و کاربران واتساپ نیز خریدهای خود را توسط آن انجام دهند.

در میان چند شرکتی که تحت مالکیت فیسبوک قرار دارد، واتساپ با ارزش 16 میلیارد دالر، ارزشمندترین اپلیکیشن این شرکت محسوب می‌شود و از محبوبیت بسیاری بالایی نیز نزد کاربران برخوردار است. طبق آخرین گزارش‌ها، بیش از 2 میلیارد نفر در سراسر جهان از این اپلیکیشن پیامرسان استفاده می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала