سناریوی احتمالی جنگ سوم جهانی از دید دیفنس اکسپرس

© Sputnik / Satnislav Savelyev /  مراجعه به بانک تصاویر سناریوی احتمالی جنگ سوم جهانی از دید دیفنس اکسپرس
 سناریوی احتمالی جنگ سوم جهانی از دید دیفنس اکسپرس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تمرینات ناتو بالتوبس 2020 ، در دریای بالتیک ، که از 7 تا 16 جون انجام گرفت، اگر با واکنش بعدی روسیه بیانجامد، تلاشی برای درگیری جنگ جهانی سوم محسوب خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، دیفنس اکسپرس می نویسد؛ تمرینات ناتو بالتوبس 2020 ، در دریای بالتیک ، که از 7 تا 16 جون انجام گرفت، اگر با واکنش بعدی روسیه بیانجامد، تلاشی برای درگیری جنگ جهانی سوم محسوب خواهد شد.

آژانس مشاوره اوکراین معتقد است: "در حقیقت ، ناتو و كرملین با انجام تمرینات بخشی از جنگ احتمالی، جنگ جهانی سوم را بازی كردند ، در طی آن نیروهای اتحادیه اروپا سعی می كنند بالتیك را محاصره کنند و روسیه از منطقه كالینینگراد به اهداف مهم دشمن حمله می كند."

دیفنس اکسپرس، یادآوری می کند که در تمرینات ناتو بالتوبس 2020 نزده کشور ناتو با سه هزار سرباز ، 30 کشتی سطح آبی و زیردریایی و ده هواپیما شرکت کردند.

یکی از اهداف این تمرینات بکارگیری عناصر دفاع هوایی و جنگ ضد کشتی های زیر دریایی بود.

Американские военные инструкторы в Грузии - اسپوتنیک افغانستان
نگرانی روسیه از حمله احتمالی ناتو

به نوشته دیفنس اکسپرس ، از طرف روسیه در منطقه کالینینگراد پرتاب الکترونیکی دستگاه های راکتی عملیاتی-تاکتیکی اسکندر انجام شد که در آن دو هزار نفر از پرسنل ارتش و 20 واحد تجهیزات نظامی شامل بودند و همچنین شش فروند هواپیمای Su-24 و Su-30SM نیر شرکت داشتند

این عملیات برای از بین بردن اهداف سطح آب انجام شده است.

پیش از این  دیفنس اکسپرس نوشته بود که پایگاه های هوایی در آلاسکا این امکان را می دهد که مناطق اعزام زیر‌دریایی های استراتژیک نیروی دریایی روسیه و همچنین مسیرهای گشت زنی هواپیماهای استراتژیک روسیه را کنترل کرد.

با این حال دیفنس اکسپرس در ماه جون نگران بود که اروپای شرقی در "خط مقابله" با مسکو قرار دارد، بنابراین کاهش احتمالی حضور ارتش آمریکا در آلمان می تواند "اروپا را به کام روسیه فرو ببرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала