حمله شادی شرابی یک کشته و 250 زخمی بجا گذاشت

© AFP 2023 / Shah MaraiОбезьяна на дереве в зоопарке Кабула
Обезьяна на дереве в зоопарке Кабула - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در اثر حملات شادی شرابی در هند، یک نفر کشته و 250 تن دیگر زخمی شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه ویلی میل خبر داده است که در هند، شادی شرابی، حین که مست باشد بر شهروندان حمله می نماید که در نتیجه حملات شادی یک نفر کشته و 250 تن دیگر مجروح شده اند.

کارشناسان در مورد حملات شادی شرابی بر انسان ابراز نظر نموده می گویند که این حرکات ارتجاعی گویندگی از آن می کند شادی شراب ندارد. یعنی که حین خمار شراب رفتار خصمانه وحشی وی سر می گیرد و بر انسانها حمله می کند.

اثبات تأثیر واکسن ویروس کرونا بر شادی ها در چین - اسپوتنیک افغانستان
اثبات تأثیر واکسن ویروس کرونا بر شادی ها در چین

گفته می شود که این شادی مالک مهربان دکتر چشم داشت که به شادی محبوب خود هم شراب قوی را میداد. اما بعد از اینکه مالک وی جان به حق سپرد، شادی تنها ماند، به جاده ها آواره شد و شادی شروع به حمله بر انسان ها نمود که معمولا زنان و دختران از حمله شادی زخم برداشتند: حالا ده ها کودک به عملیات جراح پلاستیکی نیاز دارند، زیرا روی اکثر آنها شدید آسیب دیده اند.

IANS خبر داد که یک تن از مجروحین در اثر گاز گرفتن شادی جان داده است. در نتیجه این شادی شرابی 6 ساله را گرفتند و به باغ وحش انتقال دادند.

بعد از معاینات، معلوم شد که شادی شرابی به سبزیجات هیچ علاقه ندارد.

دکتران به این نتیجه رسیدند که مالک قبلی، شادی خود را گوشت و شراب میداده که حالا باعث رفتار خصمانه وی گردیده است.

جانورشناسان باغ وحش می گویند که چنین رفتار خصمانه این شادی در مقابل سایر شادی های باغ وحش، بخصوص علیه شادی های ماده نیز مشاهده گردید. بناً او را در یک قفس جداگانه جابجا کردند و تا آخرین لحظات زندگی  خود در قفس تنها باقی خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала