پرده برداری از ژن ویروس کرونای موجود در بازار پکن

© AP Photo / Wang Yuguo پرده برداری از ژن ویروس کرونای موجود در بازار پکن
 پرده برداری از ژن ویروس کرونای موجود در بازار پکن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین اطلاعات مربوط به ژنوم نوع جدید ویروس کرونا یافته شده در بازار عمده فروشی پکن را منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اطلاعاتی که از طریق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها به نشر رسید آمده است: "عصر روز 18 جون، این مرکز از طریق" سیستم دولتی منابع علمی و فنی درباره نوع جدید ویروس کرونا به طور رسمی اطلاعات مربوط به وضعیت اپیدمیولوژیک در بازار شین بادی و ژنوم این ویروس را منتشر کرد."

کارشناس چینی: ویروس کرونا در پکن، مسری‌تر از ویروس ووهان است - اسپوتنیک افغانستان
کارشناس چینی: ویروس کرونا در پکن، مسری‌تر از ویروس ووهان است

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین اطلاعات مربوط به ژن نوع جدید ویروس کرونا یافته شده در بازار عمده فروشی پکن را هفته گذشته شیوع این بیماری در انجا دوباره اوج پیدا کرده، منتشر کرده و به سازمان صحت جهان تسلیم کرد.
به طور خاص، این مرکز ژن ویروس موجود در بیماران در پکن (NMDC60013902-01 ، NMDC60013903-02) و ژن ویروس موجود در نمونه های محیطی (NMDC60013903-03) را منتشر کرد.
در عین حال مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها داده های مربوط به وضعیت اپیدمیولوژیک و ژن ویروس را برای استفاده عمومی توسط جامعه بین المللی به سازمان بهداشت جهانی و ابتکار جهانی تبادل داده های آنفلوانزا (GISAID) تقدیم می کند."
طبق معلومات سازمان جهانی صحت، در سراسر جهان هشت میلیون و 594 هزار 854 نفر به کووید-19 مبتلا شده اند و تاکنون 456 هزار و 649 نفر نیز جان باخته اند.
امریکا از حیث تعداد مبتلایان به کووید-19 در جایگاه اول جهان قرار دارد. تاکنون در امریکا 2 میلیون و 263 هزار و 749 مورد ابتلا به کرونا ثبت شده است.
روسیه نیز از لحاظ مبتلایان با بیش از 569 هزار تن در جایگاه سوم قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала