ولادت فرزند دوگانه با تفاوت 10 سال

© Fotolia / Massimhokutoولادت فرزند دوگانه با تفاوت 10 سال
ولادت فرزند دوگانه با تفاوت 10 سال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زن چینائی با تفاوت ده سال به کمک اکو دو برادر دوگانه را به دنیا آورد.

در سال 2009، یک زن 41 ساله به متخصصین چینی مراجعه کرد تا کودکی را از طریق لقاح آزمایشگاهی انجام دهند. از میان چندین جنین لقاح یافته، تنها یکی از آنها را به رحم او منتقل کردند، بقیه را در یخچال حفظ نمودند. بارداری با تولد فرزند اول، به اسم لو-لو به پایان رسید.

دختران دوگانه از پداران مختلف تولد شده! - اسپوتنیک افغانستان
دختران دوگانه از پداران مختلف تولد شده!

در سال 2019، پسر این زن خواهان برادر یا خواهر شد و این زن تصمیم فرزند دوم را گرفت، که در آن یکی از جنین های یخ زده سال 2009 او استفاده شد. در نتیجه فرزند دوم به دنیا آمد که او را تون-تون نامگذاری کردند. دکتران اظهار داشتند که از نظر طبی، لو-لو و تون-تون دوگانه هستند.

وزن تون-تون با وزن نوزاد لو-لو ده سال پیش نیز مساوی است و 3.48 کیلوگرم می باشد. لقاح آزمایشگاهی - تکنالوژی حمل برای زنان می باشد که یا باردار نمی شوند و یا بعد ها می خواهند حامله دار شوند. در جریانIVF ، تخم از بدن زن جدا می شود و مصنوعی حامله دار می گردد، سپس جنین حاصل شده در دستگاه خاص نگهداری می شود.

در آنجا، از 2 تا 5 روز رشد می یابد، سپس جنین برای رشد بیشتر به حفره رحم مادر منتقل می شود. امکان حامله دار شدن از طریق IVF بسیار کم است: تقریباً از هر سه زن یک زن بعد از انجام عمل IVF باردار می شود ، یکی از چهار زنان از این طریق حامله دار می شوند. مرحله بارداری و تولد بعد از IVF عموماً با موارد طبیعی تفاوت ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала