شمار مبتلایان ویروس کرونا در هند از 400 هزار نفر گذشت

© REUTERS / P. RavikumarA doctor in a protective chamber takes a swab from a man to test for coronavirus disease (COVID-19) in India
A doctor in a protective chamber takes a swab from a man to test for coronavirus disease (COVID-19) in India - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت هند می‌گوید که در یک شبانه روز گذشته بیش از 15 هزار و 400 نفر به کرونا در کشور مبتلا شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه هند می‌گوید در 24 ساعت گذشته در کشور بیش از 15 هزار و 400 نفر به کرونا مبتلا شده اند و شمار مبتلایان در حال حاضر به 410 هزار و 461 نفر افزایش یافت.

زمان رونمایی از واکسن کرونا در روسیه مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان
زمان رونمایی از واکسن کرونا در روسیه مشخص شد

طبق معلومات وزارت صحت هند، در سراسر کشور 169 هزار و 451 نفر تحت درمان قرار دارند، 227 هزار و 755 نفر نیز درمان شده اند و کرونا جان 13 هزار و 254 نفر را گرفته است.

براساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، هند از لحاظ مبتلایان ویروس کرونا در رده چهارم جهان قرار دارد، بدین ترتیب این کشور از بریتانیا، ایتالیا و اسپانیا پیشی گرفته است.

در تاریخ 31 دسمبر سال 2019 ، مقامات چینی به سازمان جهانی صحت از شیوع ذات الریه ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (ولایت هوبی) اطلاع دادند. کارشناسان دریافتند که عامل ایجاد کننده این بیماری ویروس جدید کرونا است، بعداً این بیماری رسماً کووید-19 نامگذاری شد.

در تاریخ 11 ماه مارچ سال روان، سازمان جهانی صحت اعلام کرد که کووید-19 به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌های این سازمان، بیش از 8.5 میلیون نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده اند و همچنان کرونا جان بیش از 456 هزار نفر را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала