سازمان صحت از اثرات طولانی مدت پاندمی ویروس کرونا هشدار داد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر سازمان صحت از اثرات طولانی مدت پاندمی ویروس کرونا هشدار داد
سازمان صحت از اثرات طولانی مدت پاندمی ویروس کرونا هشدار داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان جهانی صحت اعلام داشته است که اثرات طولانی بیماری همه‌گیر ویروس کرونا در بخش‌های مختلف زندگی اجتماعی بشریت قابل احساس خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، تدروس ادهانوم، رئيس سازمان جهانی صحت در نشست مجازی جهانی درمورد موضوعات صحت که توسط مقامات دوبی برگزار شده بود، گفت که اپیدمی جهانی هنوز هم در مرحله رشد قرار دارد.

تاتیانا گالیکووا معاون صدراعظم روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
اسرار تلفات کم روسیه ناشی از کرونا افشا شد

تدروس آدهانوم گفت: "و ما می‌دانیم که پاندمی به مراتب سخت‌تر از یک بحران در سیستم صحت، است. این یک بحران اقتصادی و بحران اجتماعی در اکثریت کشورها است – همچنان بحران سیاسی. اثرات آن طی چندین دهه احساس خواهد شد".

پیش از این رئيس سازمان جهانی صحت با ابراز نظر درمورد دلایلی که سبب شدند پاندمی آسیب بیشتر وارد کند، گفته بود که سیاسی‌ساختن مشکلات مرتبط با آن، به پاندمی کمک کرد تا تقویت شود.

به تاریخ ۱۹ جون سازمان جهانی صحت جهان را از آغاز مرحله خطرناک جدید پاندمی ویروس کرونا، هشدار داد: مردم از رژیم قرنطینه و خود انزوایی بیرون می‌شوند، اما عفونت به گسترش با سرعت زیاد ادامه می‌دهد.

براساس آخرین آمار، تا هنوز بیش از ۸.۹ میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از آنجمله بیش از ۴۶۸ هزار نفر جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала