توییتر پست ترامپ را "تهدید به خشونت" عنوان کرد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر توییتر پست ترامپ را "تهدید به خشونت" عنوان کرد
توییتر پست ترامپ را تهدید به خشونت عنوان کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توییتر باز هم یکی از پیام‌های دونالد ترامپ را به دلیل نقض قوانین برچسب «تهدید به خشونت» زد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه اجتماعی توییتر بار دیگر به یکی از پست های دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا واکنش نشان داد و به آن به دلیل «رفتار نامناسب» و «نقض قوانین» برچسب زد.

دونالد ترامپ در این پیام توییتری در واکنش به اعتراضات اخیر آمریکا نوشته بود: «تا زمانی که من رئیس جمهور شما هستم هرگز یک منطقه خودمختار در واشنگتن بوجود نخواهد آمد. اگر آنها برای این کار تلاش کنند، با برخوردی جدی روبرو خواهند شد.»

توییتر معتقد است رئیس جمهور آمریکا در این پیام علیه یک گروه خاص از تهدید به خشونت استفاده کرده است.

شبکه اجتماعی توییتر اگرچه همچنان اجازه خواندن این نوشته را به مخاطبانش داده اما در بالای متن آقای رئیس جمهور، پیامی را با این محتوا منتشر کرده است: «این توییت قوانین شبکه را به دلیل رفتار نامناسب نقض کرده است.»

اخیرا در گزارشی اعلام شد که معترضان علیه نژادپرستی در سیاتل در حمایت از جنبش موسوم به «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد» چند روزی است کنترل بخش‌هایی از محله کاپیتول هیل را در سیاتل که ورود نیرو‌های پلیس به آن ممنوع است، به دست گرفته‌اند.

کمتر از یک هفته پیش از این نیز دونالد ترامپ یک ویدئوی منتسب به شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا را در صفحه خود پخش کرد که بار دیگر توییتر این پیام را به عنوان «رسانه دستکاری شده» برچسب زد.

فیسبوک نیز چندی پیش یکی از پیام‌های تبلیغاتی کمپین دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو را که در صفحه او و معاونش مایک پنس منتشر شده بود حذف کرد. زیرا در این تبلیغ، با انتشار نمادی متعلق به آلمان نازی، سیاست‌های این شرکت که منع نفرت پراکنی است نقض شده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала