ویروس کرونا؛ در یک شبانه روز 15.9 هزار نفر در هند مبتلا شده‌اند

© REUTERS / P. Ravikumarویروس کرونا؛ در یک شبانه روز 15.9 هزار نفر در هند مبتلا شده‌اند
ویروس کرونا؛ در یک شبانه روز 15.9 هزار نفر در هند مبتلا شده‌اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت هند می‌گوید که در 24 ساعت گذشته در کشور بیش از 15.9 هزار نفر به بیماری ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه هند اعلام کرده است که در یک شبانه روز 15 هزار و 900 نفر به کرونا مبتلا شده اند و در حال حاضر شمار مبتلایان کرونا در این کشور به 456 هزار و 183 نفر می‌رسد.

آیا عوارض ویروس کرونا تا آخر عمر باقی می‌ماند؟ - اسپوتنیک افغانستان
آیا عوارض ویروس کرونا تا آخر عمر باقی می‌ماند؟

براساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، هند از لحاظ مبتلایان ویروس کرونا در رده چهارم جهان قرار دارد، بدین ترتیب این کشور از بریتانیا، ایتالیا و اسپانیا پیشی گرفته است.

طبق معلومات وزارت صحت عامه هند، در سراسر کشور 183 هزار و 22 نفر تحت تداوی قرار دارند، 256 هزار و 684 نفر صحت‌یاب شده اند و همچنان کرونا جان 14 هزار و 476 نفر را گرفته است.

در تاریخ 31 دسمبر سال 2019 ، مقامات چینی به سازمان جهانی صحت از شیوع ذات الریه ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (ولایت هوبی) اطلاع دادند. کارشناسان دریافتند که عامل ایجاد کننده این بیماری ویروس جدید کرونا است، بعداً این بیماری رسماً کووید-19 نامگذاری شد.

در تاریخ 11 ماه مارچ سال روان، سازمان جهانی صحت اعلام کرد که کووید-19 به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌های این سازمان، بیش از 8.9 میلیون نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده اند و همچنان کرونا جان بیش از 469 هزار نفر را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала