کشته‌شدن شبه‌نظامیان شیعه در نتیجه حملات هوایی اسرائيل به سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر کشته‌شدن شبه‌نظامیان شیعه در نتیجه حملات هوایی اسرائيل به سوریه
کشته‌شدن شبه‌نظامیان شیعه در نتیجه حملات هوایی اسرائيل به سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه تلویزیونی الحدث از بامداد امروز یکشنبه از حمله جنگنده‌های اسرائیل در شهر «البوکمال» واقع در شرق سوریه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق معلومات این شبکه تلویزیونی شش شبه نظامی طرفدار ایران در شرق سوریه در نتیجه حملات هوایی اسرائیل کشته شدند.

حمله راکتی اسرائیل به مواضع ارتش سوریه  - اسپوتنیک افغانستان
حمله راکتی اسرائیل به مواضع ارتش سوریه

این 6 شبه نظامی شیعه که به عنوان نیروی پشتیبانی، از مواضع نیروهای سوریه در منطقه مرزی عراق و سوریه پشتیبانی می‌کردند، بعد از ظهر دیروز شنبه در یک حمله هوایی مورد هدف قرار گرفته و کشته شدند.

به گفته این الحدث مواضع این شبه‌نظامیان طرفدار ایران که مورد هدف قرار گرفت، در روستای «العباس» در حومه شهر آلبوکمال شرق دیرالزور بود.

پیش از این، در 23 جون، اسرائیل مواضع نظامی ارتش سوریه را در ولایت‌های «اساویه» و دیرالزور مورد هدف قرار دادند. براساس اطلاعات خبرگزاری سانا، درپی این حملات دو سرباز جان باختند و چهار نفر نیز زخمی شدند. سیستم های دفاع هوایی سوریه همچنان چندین راکت‌ شلیک شده اسرائیل را منهدم کردند.

اسرائیل در سال‌های اخیر حملات هوایی خود در سوریه را به شدت افرایش داد. به گفته آنها این حملات عمدتاً مواضع شبه نظامیان و مواضع حزب الله لبنان در خاک سوریه را هدف قرار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала