ادامه بحران ویروس کرونا در هند

© REUTERS / Hemanshi Kamani ادامه افزایش مبتلایان به کرونا در هند
ادامه افزایش مبتلایان به کرونا در هند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افزایش شمار قربانیان و مبتلایان به ویروس جدید کرونا درهند همچنان ادامه دارد. مقامات بهداشت هند می‌گویند طی 4 روز گذشته بیش از 19 هزار مورد جدید ابتلا به (COVID-19) در این کشور ثبت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، براساس آخرین آمار وزارت بهداشت و رفاه هند، طی شبانه روز گذشته با شناسایی 19 هزار و 459 مورد جدید ابتلا به ویروس جدید کرونا (COVID-19) شمار مبتلایان در این کشور به 548 هزار و 318 نفر رسیده است.

همچنین با فوت 380 بیمار دیگر طی 24 ساعت گذشته، تعداد قربانیان COVID-19 در هند به 16 هزار و 475 تن افزایش یافته است.

بر اساس آخرین داده‌های پایگاه اطلاعاتی ارزیابی‌های جهانی «ورلدومتر»، هند به لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جایگاه چهارم جهان قرار دارد.

شمار مبتلایان ویروس کرونا در هند به بیش از نیم میلیون نفر رسید - اسپوتنیک افغانستان
شمار مبتلایان ویروس کرونا در هند به بیش از نیم میلیون نفر رسید

گفتنی است بیماری COVID-19 ناشی از شیوع نوع جدید ویروس کرونا نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان، مرکز ولایت هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در بیش از 210 کشور تبدیل به پاندمی شد.

طبق اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز آمریکا، تاکنون 10 میلیون و 249 هزار و 838 نفر در سراسر جهان به بیماری COVID-19 ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

از این تعداد 504 هزار و 491 نفر جان باخته و 5 میلیون و 557 هزار و 947 نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

آمریکا با 2 میلیون و 637 هزار و 77 نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور ‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب برزیل، روسیه، هند، انگلیس، اسپانیا، پرو، شیلی، ایتالیا و ایران قرار گرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала