واکنش رئیس جمهور آمریکا به گزارش جنجالی نیویورک تایمز

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش رئیس جمهور آمریکا به گزارش جنجالی نیویورک تایمز
 واکنش رئیس جمهور آمریکا به گزارش جنجالی نیویورک تایمز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده روز یکشنبه با رد گزارش روزنامه نیویورک تایمز گفت: من هرگز در مورد تلاش روسیه برای دادن پول به طالبان به منظور کشتن نیروهای آمریکا در افغانستان اطلاعی دریافت نکرده‌ام.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز،  روزنامه نیویورک تایمز نوشته است که دونالد ترامپ، ایالات متحده آمریکا، از تلاش روسیه برای کشتن نیروهای آمریکا در افغانستان توسط طالبان اطلاع داشته اما تصمیمی برای واکنش در مورد این اقدام مسکو نداشته است.

به نوشته رویترز، رییس جمهوری آمریکا در پیام توییتری در باره گزارش نیویورک تایمز نوشت: هیچ‌کس به من، مایک پنس معاونم یا مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید درباره به‌ اصطلاح حمله به نیروهای ما در افغانستان از طریق روسیه که از سوی منبع ناشناس رسانه اخبار جعلی نیویورک تایمز گزارش شده بود چیزی نگفته است. همه در حال تکذیب آن هستند و حملات زیادی علیه نیروهای ما صورت نگرفته است.

منبع جمهوری‌خواه: ترامپ از انتخابات کناره گیری می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
منبع جمهوری‌خواه: ترامپ از انتخابات کناره گیری می‌کند

کاخ سفید نیز روز شنبه با رد گزارش نیویورک تایمز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترامپ در مورد این گزارش هیچ اطلاعی نداشته است.

مدیر اطلاعات ملی آمریکا نیز گفت: ترامپ و مایک پنس معاون رییس جمهوری در این مورد اطلاعی نداشته‌اند و گزارش نیویورک تایمز نادرست است.

یک مقام وزارت امورخارجه روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری دولتی تاس بدون ذکر نام و سمت خود خاطرنشان کرد: مقاله نیویورک تایمز سراسر شایعه است و گویا به سفارش واحدهای تجسسی آمریکا منتشر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала