واکنش کرملین به پیشنهاد سناتور امریکایی مبنی بر تحریم پوتین

© Sputnik / Alexander Vilfواکنش کرملین به پیشنهاد سناتور امریکایی مبنی بر تحریم پوتین
واکنش کرملین به پیشنهاد سناتور امریکایی مبنی بر تحریم پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی رئیس جمهور روسیه درمورد پیشنهاد سناتور امریکایی مبنی بر وضع تحریم علیه ولادیمیر پوتین و مقامات دیگر روسیه بخاطر "تبانی" با طالبان، ابراز نظر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئيس جمهور روسیه در این مورد گفت: "در واشنگتن در حال حاضر چیزهای زیادی اتفاق می‌افتد که توضیح‌دادن آن دشوار است".

پیش از این باب منندز، سناتور دیموکرات امریکایی پیشنهاد کرده بود تا علیه ولادیمیر پوتین، رئيس جمهور روسیه و مقامات دیگر روسیه بخاطر "تبانی" با جنگجویان گروه طالبان در افغانستان، تحریم‌ها وضع شوند.

پیشنهاد سناتور امریکایی برای تحریم پوتین بخاطر تبانی با طالبان - اسپوتنیک افغانستان
پیشنهاد سناتور امریکایی برای تحریم پوتین بخاطر "تبانی" با طالبان

روزنامه نیو یارک تایمز اخیرا مقاله‌ای را منتشر کرد و در آن با ارجاع به مقامات اطلاعاتی که نام آن‌ها فاش نشده، ادعا شده بود که گویا به دونالد ترامپ یک گزارش اطلاعاتی درمورد اینکه روسیه به طالبان بخاطر کشتن سربازان امریکایی پاداش می‌دهد، ارائه شده اما ترامپ به آن واکنشی نشان نداده است.

پس از آن روزنامه واشنگتن پست نیز نوشته بود که چندین نظامی امریکایی در افغانستان بخاطر "تبانی" مسکو با طالبان، کشته شده اند.  

طالبان این گزارش را رد کرد و دونالد ترامپ نیز گفته است که هرگز چنین اطلاعاتی به او ارائه نشده است.

پس از آن سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد که بخاطر این مقاله دروغین در شبکه‌های اجتماعی فراخوان‌ها "تصفیه حساب با روس‌ها" پیدا شد. دیپلومات‌های روسیه اطلاعات درمورد تهدیدها را به ارگان‌های مجری قانون و وزارت خارجه امریکا سپرده است. همچنان در وزارت خارجه روسیه این مقاله نیو یارک تایمز را جعلی نامیده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала