تاثیر مهتاب به زندگی در روی زمین

© Photo / pixabay تاثیر مهتاب به زندگی در روی زمین
 تاثیر مهتاب به زندگی در روی زمین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان به این نظر اند که ممکن تئوری اصلی شکل گیری مهتاب نادرست باشد.

به گزارش اسپوتنیک، مهتاب محور پایدار چرخش سیاره ما را حفظ ، فصول آنرا کنترل و آب و هوا ما را تنظیم می کند.

موجودیت مهتاب برای زندگی روی زمین بسیار مهم است. با این همه، دانشمندان هنوز دقیقا نمی دانند که چگونه قمر زمین شکل گرفته است.

 
ساخت پایگاه در مهتاب توسط روسیه
 - اسپوتنیک افغانستان
ساخت پایگاه در مهتاب توسط روسیه

یک مطالعه جدید باعث روشن شدن ترکیب گرد و غبار موجود در انتهای دهانه مهتاب می شود. دانشمندان از رادار مخصوصی برای به دست آوردن تصاویر و مشخصات گرد و غبار ریز استفاده کردند. به گفته محققین، گرد و غبار ریز در زیر دهانه مهتاب، موادی است که در هنگام برخورد شهاب سنگ از زیر سطح مهتاب جابجا می شود. این گروپ با مقایسه محتوای فلز در انتهای دهانه های بزرگتر و عمیق تر با محتوای فلز در عمق دهانه های کوچکتر، این گروپ در مورد اول غلظت های بالاتری پیدا کردند.

این واقعیت که ممکن است مهتاب غنی تر از فلزات روی زمین باشد، تصور این که قمر بخشی از گوشته زمین و پوسته پرتاب شده به مدار است را رد می کند. غلظت زیادی از رسوبات فلزی ممکن است به این معنی باشد که بائیست فرضیه های دیگری در مورد شکل گیری ماه در نظر گرفته شود.

نویسندگان این مطالعه اظهار داشتند: "با بهبود درک خود از میزان فلز در روده مهتاب ، می توانیم لیست گزینه های نحوه شکل گیری، نحوه تکامل و چگونگی کمک به حفظ استیش نها در کره زمین را کاهش دهیم. منظومه شمسی ما دارای بیش از 200 قمر است. درک نقشی هر ماهواره در شکل گیری و تکامل سیارات که دور آن چرخش می کنند، می توانند درک عمیق تری از چگونگی و شرایط زندگی در خارج از زمین و چگونگی شکل گیری آنرا به ما نشان دهند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала